Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, sveigis skrev:

Denne så fin ut ja :)

Felgene passet jo fint synes jeg ,selv om bilen er i det nyeste for sånn type felg .

Synes den faktisk kledde retro look på felgene, litt sånn miks av new&old look. 

@StigJ antar du ga eieren en Z Norge stikker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, sveigis skrev:

Denne så fin ut ja :)

Felgene passet jo fint synes jeg ,selv om bilen er i det nyeste for sånn type felg .

Ja i grunnen passet de ganske bra på denne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, fxslin skrev:

Synes den faktisk kledde retro look på felgene, litt sånn miks av new&old look. 

@StigJ antar du ga eieren en Z Norge stikker :-)

Ja alt kler den smukke 😄

Eier er allerede medlem i gruppa 👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, papertiger skrev:

Fint stykke arbeid her Stig :) Ser du har brukt Fusso på felger - har du testet holdbarhet på denne mot Autobahn?

Takktakk :)

Ja har testet opp mot Autobahn. Først la jeg fusso på felger på en F11 jeg polerte i 2017. Denne holdt leeeenge. Så vokset jeg sommerfelgene på F30 i mai i fjor. To og to med Fusso og Autobahn. Fusso venstre fremme og høyre bak, Autobahn vice versa.  Merket overhode ingen forskjell når jeg vasket. heller ikke svekkelse i beading. Så Fusso på felg kan jeg gå god for. Eneste minuset hvis man velger bort Autobahnen er lukta :P

  

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre. La Autobahn på vinterfelgene på BMWen i høst, og de er så tette at jeg får ikke vasket innsiden på de når de står på bilen. Så når jeg tok de av i går har de i bunn og grunn vært uten vask siden i høst, men det grå laget av sand og dritt var nesten bare å børste av for hånd, så ser for meg at de blir utrolig enkle å få rene når jeg skal vaske de :) Naboen var lettere imponert :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@papertiger Ja ingenting å utsette på Autobahn.Men når prisforskjellen er så ekstrem på 200gram er det enkel matte for meg når de er like holdbare. Eneste er at Autobahn er mye kjekkere å jobbe med pga lukta :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, StigJ skrev:

@papertiger Ja ingenting å utsette på Autobahn.Men når prisforskjellen er så ekstrem på 200gram er det enkel matte for meg når de er like holdbare. Eneste er at Autobahn er mye kjekkere å jobbe med pga lukta :P

 

Får du like dyp glans på Fusso som på Autobahn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, StigJ skrev:

@papertiger Ja ingenting å utsette på Autobahn.Men når prisforskjellen er så ekstrem på 200gram er det enkel matte for meg når de er like holdbare. Eneste er at Autobahn er mye kjekkere å jobbe med pga lukta :P

 

Det er sant - har hatt den 50ml krukka med Autobahn i flere år nå, og holder sikkert 2-3 år til vertfall. Fussoen kan jeg sikkert ha til jeg blir gammel :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...