Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Og da ser det ut til at det står en rød Coupe klar på norske skilter når jeg kommer hjem fra Tysklandstur den 22. mai :applause:

Åfyttikatta jeg gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta hos Bilradiospes med andre ord?

Det der med skliing i skinnseter syns jeg ikke er noe stort problem. Har riktig nok sportsseter, men jeg syns standard stoffsetene i 1eren er mye dårligere. De er det absolutt null sidesupport i, så man blir sittende som på en benk. Elendige BMW som skal "tvinge" folk til å kjøpe sportsseter for en formue...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja slutta der desember '08. Nå er det kranbransjen som gjelder.

Ja vi får se hvordan det blir. Håper og tror det blir bra. Ja standardsetene i BMW generelt er helt horrible. En skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bruker den orginale airbagen. Du bare dytter inn to skrutrekkere i hullene bak airbagen så "popper" den ut. Kopler ut ledningene, skrur ut bolten i midten så er rattet løst. Skrur bolten inn etter å ha byttet ratt, kobler sammen ledningene od dytter airbagen inn igjen til det sier klikk. Da har du M ratt på den pene Coupen din..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for info. Tror nok dette skal handles inn ganske fort. Men får uansett se når bilen kommer først. Er det tynnere enn det jeg har nå ryker det fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen ankommet Norge og jeg kjørte sporenstreks ut for å beskue den live for første gang. Dette ser NYDELIG ut!! Har ikke funnet noe å sette fingeren på utenom dekkene som er Bridgestone Potenza Runfalt (en del sporing).

Nå var jo bilen skitten etter en lang tur på biltransport helt fra sørtyskland. Men steinsprut ser ut til å være fraværende, så ingen bulker eller skraper, dekkene er fra bilen var ny og har masse mønster igjen. Delenummerklistermerket på bakpotta er så og si like leselig som da den var ny. Har nok ikke smakt hverken vinter eller salt denne bilen. Bagasjerommet ser ikke brukt ut og interiøret ser og nytt ut. Har funnet en mikroskopisk skrape på utsiden av sidestøtten på førersetet.

Hadde meg en liten prøvetur også. Dette kjennes lovendes ut. Fast og fin i understell og gir. Flott lyd fra motoren og ellers, ja... som nytt. Eneste er sporingen og litt hjulstøy.

Så nå er det bare å vente på skilt og slikt. Så neste søndag mener jeg at jeg skal få kunne hente den.

Nå gleder jeg meg bare enda mer [-o<

Og så måtte jeg ta noen bilder selv av bilen. Som sagt, skitten og ikke klargjort enda.

35831706526_db9712cac7_b.jpg

35740904011_4ef2801397_b.jpg

35740904061_ec665c1e5d_b.jpg

35831707086_a33328afdd_b.jpg

35740904131_4b09063f0c_b.jpg

 

 

 

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...