Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Rått Rått Rått :twisted:

Drømmebil dette! Syntes min gammle z4 med nesten 100hk mindre var gøyal og kjøre, kan bare tenke meg hvordan denne må være :D Tror du kommer til å bli en MEGET fornøyd mann når denne ankommer :D

Høres veldig bra ut det. Måtte inn og se på annonsen din. Z4 er jo utrolig pent i sort og. Lekker bil du har. Hvordan er du fornøyd med setene? Hvordan er de i forhold til sportsetene i E46? Og ser du har "standard" rattet. Greit nok? Skulle ønske det var M-ratt i den da. Men det går jo an å byttes.

Helt enig med Fredrik i at en slik bil bør være knall rød :) Steike flott karroseri og kjøreegenskaper som går utenpå det meste, etter hva jeg har forstått. Jeg tror nok du vil sitte med et ganske fjollete glis rundt munnen de første dagene, både i bilen og utenfor bilen :lol:

Sitter med et fjollete glis allerede jeg :lol:

Gratulerer!

PS: Hvis det er en seriøs BMW-forhandler så er vel alt i boks, men om ikke bør du få inn penger/depositum så fort som mulig. :-)

Takker Gunnar. Ja fikk forståelse for at denne fohandleren er seriøs. Så tror og håper på at dette skal gå greit. Bilen blir nok betalt i neste uke. I banken på tirsdag å rable siste signaturene. Men sata.... eh.... staten skal jo ha sitt. Mer enn det bilen koster i Tyskland.

Gratulerer med knallfin BMW! Denne blir morsom å få opp tenker jeg. Nydelig fargevalg! Håper jeg ser bilen på rudskogen :P

Takker så mye. Blir nok ikke Rudskogen denne gang. Men blir nok med en annen gang. Kommer hjem fra reise lørdags kveld den helgen dessverre.

å dæven! ELSKER coupe utgaven av z4, denne var intet unntak :D gratulerer så mye, pøs på med bilder når muligheten er der :)

Ja mår jo være enig med deg der :P Takker så mye. Bilder skal det bli nok av fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått Rått Rått :twisted:

Drømmebil dette! Syntes min gammle z4 med nesten 100hk mindre var gøyal og kjøre, kan bare tenke meg hvordan denne må være :D Tror du kommer til å bli en MEGET fornøyd mann når denne ankommer :D

Høres veldig bra ut det. Måtte inn og se på annonsen din. Z4 er jo utrolig pent i sort og. Lekker bil du har. Hvordan er du fornøyd med setene? Hvordan er de i forhold til sportsetene i E46? Og ser du har "standard" rattet. Greit nok? Skulle ønske det var M-ratt i den da. Men det går jo an å byttes.

Min Z4 er desverre solgt til en lykkelig herre fra sørlandet #-o Savner den veldig nå som sommeren nærmer seg!

M-sport setene i Z4 kan ikke etter min mening sammenlignes med sportsetene i e46. De er mye "trangere" og du sitter som klistret selv under meget kreativ kjøring (selv jeg som er relativt smal i midjen), ingen skliing hit eller dit som det ofte blir i skinnstoler. Er mye mer "bøttet-sete" følelse om du skjønner. Uten at de på noen måte blir ubehagelige under lange turer :D Veldig gode sportstoler synes jeg, beste sportstolene til BMW om man ikke tenker på de i nyere modeller med justering i sidestøttene, jo kanskje tilogmed da, hvertfall til min kropp :lol: . Er du derimot veldig brei over hekken så kan de fort bli ubehagelige.. :roll: Faktisk var en av de aktuelle kjøperne da jeg solgte min såpass stor og kraftig at han satte seg bare inn en gang og satt i et par min før han innså at dette var ikke noe alternativ. Tror han endte opp med en svær Merce cab :D

Synes absolutt du skal koste på deg m-rattet. Det org er helt ok, men synes strengt tatt det er litt i tynneste laget. Det var det neste jeg skulle kjøpe til min, men så ble det desverre salg :roll::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for infoen.

Nå gleder jeg bare enda mer hvis de stolene er enda bedre enn sportstolene i E9x. Er ikke så brei over hekken at det gjør noe, heller mer smal/normal. Så det skulle ikke bli problem å presse seg nedi. Har alltid hatt en sperre for skinnseter blant annet pga. av faren for å skli rundt oppi der. Men høres ut som det ikke skal bli noe problem.

4200,- hos GS skal jeg glatt rive i for et nytt ratt hvis det er stor forskjell. Men den vurderingen tar jeg etter jeg har fått bilen og fått befølt rattet litt. Shortshift skal og vurderes. Synes girenstangen/kula ser litt høy ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig tøffe biler dette her :D

Ikke noe du ser hver dag da det bare er laget 17094 av de, dvs færre enn E30 M3 :wink:

Gratulerer med utrolig kul bil i rette fargen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er såpass få produsete. Er det kun 3.0Si eller den og M til sammen?

Ja synes rødt passet utrolig godt til denne bilen. Håper jeg får den fort...

Hvordan kan jeg finne ut hvor mange det er i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...