Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Lekker bil med deilig motor! En skikkelig motor gir deg et smil om munnen hver morgen du setter deg inn og vrir om nøkkelen, og en godfølelse hver eneste gang du skal ut å kjøre. Dette kan du sikkert beskrive bedre selv :)

Og den var riktig så kul i rød må jeg si! Misunner deg denne!

Eneste jeg ville hatt annerledes er felgene, de ga meg assosiasjoner til Nissan 350Z. Ikke at det er negativt i seg selv, men BMW skal være BMW :wink: (orginalpolizei her)

Har svært lyst på en lignende bil selv, men som student må det nok vente noen år til :cry: Planen er ihvertfall å kjøpe en cab/coupe, enten E46 eller Z4 (E85) som første bil. Må kjøre 2-seter når man har anledning :D Frykter desverre at sistnevnte kan bli for dyrt, og vurderer således faktisk Audi TT, som nå begynner å bli overkommelige i pris (tror også dette er morsomme biler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. Smiler ganske så mye for tiden skal jeg si deg. Er rett og slett en fryd å finne veien i denne bilen.

Ja det blir sannsynligvis nye hjul til neste år. Vi får se hva som skjer. Funker fint disse enn så lenge. Vi får bare porsjonere utgiftene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. Smiler ganske så mye for tiden skal jeg si deg. Er rett og slett en fryd å finne veien i denne bilen.

Ja det blir sannsynligvis nye hjul til neste år. Vi får se hva som skjer. Funker fint disse enn så lenge. Vi får bare porsjonere utgiftene litt :)

æsj... ta alle utgiftene med engang og del dem på mange år slik som økonomene gjør, blir ikke så dyrt i mnd da(regnskapsmessig) :P

Synes felga passet fint på bilen, så ser ikke nødvendigheten med å bytte de bort med engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke si så mye som ikke er sagt, men det må jo være BMWs peneste bil siden Z3 Coupe. De to er vel BMWs beste design de siste 20 år.

Som eier av to knallrøde biler selv må jeg jo si at du har god smak. Rosinen i pølsa med eksotisk regnr fra Lakselv også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer faktisk GS sine Silvertrack i 19" selv om jeg ikke er heeelt enig med meg selv enda. Synes senteret på felgen er litt for stort. Blir litt mye alu i midten der før eikene begynner .Vi får vel vente og se. plutselig snur jeg på flisa igjen. Man vet jo aldri. Men grisebillig er det i alle fall.

Hadde jeg ikke kjøpt så dyr bil hadde jeg hatt råd til originale... :^o

Er jo bare grisete rått dette at det er rett og slett ekkelt!

monteaglerun102508010ni0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er GS sine. Låner bilde av BMW-Coupe sin lekre E46 hvis det er greit.

Samme størrelse (19") på disse og Z Coupeen over.

32mrf2ictjtzliwuqlas.jpg

Man kan se at eikene er lengre på de originale BBSene. Og synes det lille gjør ganske mye ut av seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...