Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med drømmebilen - knall farge.....legg ut flere bilder når du har vasket av fraktstøvet da.

Når jeg en vakker dag skal oppgradere må det bli enten Z3M Coupe, eller Z4 3.0Si Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer IKKE en eneste carbondel på denne bilen!!! Begynner å få et lite hat for carbon nå. Alt skal være carbon og alle skal eller har det allerede. Panser, bakluke, emblemer, lister........ urk....

Kun få ting som skal gjøres. Bytte girkula til noe kortere (E9x M-sport hvis den passer) , lyst på BMW Performance pedaler, Nye hjul UTEN RFT og noe senk.

Skal bite i meg å si at sorte nyrer er under vurdering.

Men først skal jeg kun kose meg med å kjøre den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen planer videre? Carbonpanser og lettvektsexhaust hadde vaert hoyt paa min liste! er vel endel kilo aa spare der, standardpansere er jo tunge som bly?

Faktisk er Z4 panseret utrolig lett, må være i aluminum eller liknende. Fant det ut når jeg byttet til M-panser på min. Har også byttet bakre potte, ikke særlig mye å spare der heller :? Med andre ord, delene er lette i Z4 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...