Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Ovangs: Ja du har et godt poeng. Klarer ikke helt å forsvare billigdekk på denne bilen. Har alltid brukt bra med penger på skikkelige dekk. Så jeg leter rundt etter felger i utlandet som er bra men rimelige.

Har slått fra meg GS sine uansett. Men jeg klarer i alle fall ikke forsvare et kjøp av originale BBS felger heller. Bilen ble såpass dyr at det klarer jeg ikke å få meg til å gjøre. Men igjen så fortjener bilen noe bra. Så ikke vet jeg. Bra dekk skal den få i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja rart det der. Av og til så må det litt tilvenning til . Hadde samme synet da E46 kom i '98.

Oppdatering:

Da er litt småting bestilt til den lille røde. Snart kommer den mer ned mot bakken, og noen nye småting (pynt?) til interiøret.

Stay tuned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper den får en fin høyde. Bestilt kun fjærer. H&R 35mm.

Har egentlig ikke lenger peiling på hva jeg ønsker av felger. Vipper frem og tilbake på alt mulig. Føler meg litt som Vinglepetter her for tiden. Men travelt har jeg det ikke. Så om det drøyer til våren så får det bare være.

BBS LM replicas er jo et kjekt valg, og synes Inter Action som de selger hos Schmiedman ligner mest på originalen. Men de har kun 8.5x19 på nettsiden. Ville hatt 9-10" bak. Dekk handles sikkert på dekkonline.

men skulle det bli masse overtid på jobb fremover eller det kommer inn en del uforutsette monetas, kommer jeg nok til å grave litt dypere i lommene på felgfronten. Føler jo at bilen fortjener noe med litt kvalitet også da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...