Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Var på Dynapack med bilen på lørdag. Og det stod vel til forventningene. Ingen foler har pensjonert seg, og heller ingen som har lurt seg inn uten å si i fra...

227,4hk på navene og 288,3NM.

tn_DSCF5767_1.JPG

tn_DSCF5772.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Dynapack med bilen på lørdag. Og det stod vel til forventningene. Ingen foler har pensjonert seg, og heller ingen som har lurt seg inn uten å si i fra...

227,4hk på navene og 288,3NM.

Kult at du har kjørt Zen din på dynoen. Til sammenlikning fikk jeg ut 264HK og 287nm på 19" hjul. Vet ikke om det skiller noe fra nav til hjul, men det ser ut som vi har samme moment :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn utenom ferier pleier de å få til Dynodager hver torsdag utover kveldene. Er et kjempeflott tiltak fra UMS. Billig er det også. Og ja de tar 4wd også.

bmwZ: Du har nok enda litt mer på navene var med 19"ene på. Men er ikke helt stødig på dette målegreiene. Har bare papiret med målingen hvor det står ditt og datt med noen kurver som går opp og ned... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn utenom ferier pleier de å få til Dynodager hver torsdag utover kveldene. Er et kjempeflott tiltak fra UMS. Billig er det også. Og ja de tar 4wd også.

bmwZ: Du har nok enda litt mer på navene var med 19"ene på. Men er ikke helt stødig på dette målegreiene. Har bare papiret med målingen hvor det står ditt og datt med noen kurver som går opp og ned... :roll:

Har prøvd en 3.0Si en gang faktisk, syntes den gikk bra, dog var det en automat versjon :) Det ble H&R senkefjærer på deg skjønte jeg, det tror jeg blir perfekt på bilen din, de senker noe mer enn Eibachene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg si at bilen din er helt sinnsykt rå! :D Likte fargen veldig godt!

Ser at du har brukt den 3-steps fra mequiars, hvordan syns du denne fungerer? vurdere å prøve den ut selv:) Syns setene dine ble veldig fine etter at du brukte autoglym, så får prøve ut de også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel ganske ofte dager der ja, og di har til 4wd også :)

Hva er det som skal være originalt i den?

BMW sier 265hk og 315nm i maskineriet.

Har prøvd en 3.0Si en gang faktisk, syntes den gikk bra, dog var det en automat versjon :) Det ble H&R senkefjærer på deg skjønte jeg, det tror jeg blir perfekt på bilen din, de senker noe mer enn Eibachene :D

Ja 35mm H&R. Gleder meg til de kommer. Har sett en del bilder av Z4er med Eibach settet, men ingen av H&R sitt. Så det blir spennende.

Først må jeg si at bilen din er helt sinnsykt rå! :D Likte fargen veldig godt!

Ser at du har brukt den 3-steps fra mequiars, hvordan syns du denne fungerer? vurdere å prøve den ut selv:) Syns setene dine ble veldig fine etter at du brukte autoglym, så får prøve ut de også:)

Takk for det. Har ikke blitt lei av den enda :lol:

3-stepsen funka greit den. Men ble ikke helt fornøyd. Så tror jeg må ta den en gang til, da med maskin. Men må øve meg litt på en annen bil først tror jeg.

Setene er jeg heller ikke fornøyde med. Så de skal få en runde til snart. Da skal de få stå og godgjøre seg enda lengre før de tørkes.

men alt i alt så ble bilen mye bedre enn det den var. Ikke at det var så gale da, men bilen var jo ikke ny :^o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Har ikke blitt lei av den enda :lol:

3-stepsen funka greit den. Men ble ikke helt fornøyd. Så tror jeg må ta den en gang til, da med maskin. Men må øve meg litt på en annen bil først tror jeg.

Setene er jeg heller ikke fornøyde med. Så de skal få en runde til snart. Da skal de få stå og godgjøre seg enda lengre før de tørkes.

men alt i alt så ble bilen mye bedre enn det den var. Ikke at det var så gale da, men bilen var jo ikke ny :^o

Okei:) Tror jeg skal prøve den, den koster jo ikke all verdens i forhold til proffserien til mequairs!

Godt bilen blir behandlet slik den burde bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gikk ikke helt etter planen i kveld. Men får gå i gang igjen på lørdag når jeg har bedre tid.

Men dette ble i alle fall montert:

DSC_1260.jpg

DSC_1261.jpg

DSC_1290.jpg

Og så var det hodebryet. Tok ned den ene demperen framme og skulle til å sette på nye fjærer. Men de vemmelige fjærklemmene ville jo ikke på skikkelig. Så tiden gikk så jeg skrudde alt på plass igjen og kjørte hjem...

DSC_1275.jpg

DSC_1279.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...