Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Originalt så er jo bilene høyere foran enn bak, men jeg vil at den skal være like høy foran og bak i hjulbuene til dekkanten :) Mulig bildene lyver litt da. Eller?

Ja det er vel ganske normalt med høyere hjulbue fremme. Men som du ser på dette bildet så er det jo så jevnt som det kan gå an. Hadde den vært lavere bak hadde den sett ut som en fullpakket feriebil. Men tror rulleomkretsen er en tanke høyere på framdekkene enn bak. Ideelt så hadde vel 265/30 vært bedre sammen med 235/35. Blir uansett det når nye hjul kommer.

DSC_1313.jpg

Såg bilen din tors el fred ved Shell/7-eleven Sandnes. Fin bil :)

Takker for det. Ja var vel på vei til eller fra Posten for å hente enda to pakker. den ene var grillen. Har blitt stamkunde der nå :P

Etter litt kjapp grubling så har jeg endra på grillen allerede.

Så nå ser den slik ut :lol:

DSC_1636.jpg

Passer vel egentlig greit med fargen på felgene. Blir vel til at jeg bytter frem og tilbake helt til alle festene på grillen er knukket... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fått meg litt bling i motorrommet. Stabstag fra eBay med dårlig passform. Endte opp med at jeg måtte stå og hoppe på det lengste staget for at det ikke skulle ta i panseret. Men nå går det som hånd i hanske.

DSC_3142.jpg

DSC_3143.jpg

DSC_3144.jpg

DSC_3146.jpg

Også bestilt meg ett tøft koffertsett fra Tyskland som er spesialtilpasset for Z4 Coupe. Så da må vi vel begynne å planlegge en lengre roadtrip til neste sommer.

Slik ser settet ut:

BMW_Z4_Coup_front_lang_800x600.jpg

BMW_Z4_Coupe_voll_800x600.jpg

Så til slutt for denne gangen så er innendørs trekk til bilen bestilt for vinterlagringen.

Dette er formsydd på mål til akkurat den bilen du har. http://www.coverdesign.ch

Bestilte meg et i antrazit med BMW logo på panseret.

Så nå blir det kun litt pleie til bilen blir parkert for vinteren om en drøy måned eller noe sånt. Så da får vi fyre opp E46en for sesongen [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått meg litt bling i motorrommet. Stabstag fra eBay med dårlig passform. Endte opp med at jeg måtte stå og hoppe på det lengste staget for at det ikke skulle ta i panseret. Men nå går det som hånd i hanske.

DSC_3142.jpg

DSC_3143.jpg

DSC_3144.jpg

DSC_3146.jpg

Også bestilt meg ett tøft koffertsett fra Tyskland som er spesialtilpasset for Z4 Coupe. Så da må vi vel begynne å planlegge en lengre roadtrip til neste sommer.

Slik ser settet ut:

BMW_Z4_Coup_front_lang_800x600.jpg

BMW_Z4_Coupe_voll_800x600.jpg

Så til slutt for denne gangen så er innendørs trekk til bilen bestilt for vinterlagringen.

Dette er formsydd på mål til akkurat den bilen du har. http://www.coverdesign.ch

Bestilte meg et i antrazit med BMW logo på panseret.

Så nå blir det kun litt pleie til bilen blir parkert for vinteren om en drøy måned eller noe sånt. Så da får vi fyre opp E46en for sesongen [-o<

Får håpe trekket kommer i rette fargen da, jeg bestilte også i antrasitt til Lotusen, men fikk sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på tuba jeg brukte på eksosstussene? Den er kjøpt på Clas Olson. Det er Autosol. Mener de selger det over alt. Får det på noen bensinstasjoner også.

Ja setter den i dvale om en måneds tid. Liker det ikke. men får meg ikke til å bruke den på salta veier. Den er jo heller ikke understellsbehandlet. Det ser jo så pent ut under der når det er så mye rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekkert koffertsett, da blir det vel flere langturer til sommeren tenker jeg :D Skulle også gjerne hatt ett tårnstag, men er ikke plass pga at dysene mine er lengre enn orginalt :( Men meget flott på din :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lekkert koffertsett, da blir det vel flere langturer til sommeren tenker jeg :D Skulle også gjerne hatt ett tårnstag, men er ikke plass pga at dysene mine er lengre enn orginalt :( Men meget flott på din :wink:

Fant det på eBay og måtte bare ha det. Kom vel på drøye 1500,- eller noe. Var jo veldig billig. Så vi får se om kvaliteten er noe.

Mye måtte du gi for car cover? finner ikke prisene jeg ^^

300EUR inkl. frakt. 4-5 ukers bestillingstid. Send dem en mail og hør med dem. De svarer kjapt og er veldig serviceinnstilte.

Tøft koseprosjekt du driver med her. Syns jeg har sett bilen på våler, veldig fin.

Regner med koffertsettet er handlet inn mest for damen sin skyld? hehe

Ja koser meg jeg. Men gruer meg til å gjemme den bort nå i 5 måneder....

Stemmer, var på Våler men bare på lørdagen.

Ingen damer her som forteller hva jeg skal bruke pengene mine på :lol: Kun jeg og meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...