Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for det. Rimelig fornøyd ja. Men jakten på nye hjul er i gang. Skal bruke hele vinteren på å finne noe jeg synes passer til bilen. Men du skal ikke se bort i fra at det bli noe med grått senter. Men kant blir det nok denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det. Rimelig fornøyd ja. Men jakten på nye hjul er i gang. Skal bruke hele vinteren på å finne noe jeg synes passer til bilen. Men du skal ikke se bort i fra at det bli noe med grått senter. Men kant blir det nok denne gangen.

Forandring fryder! Hehe må nok bruke hele vinteren ja for finne noen som passer bilen enda bedre! :P Si ifra om du selger hjulene da :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Noen bilder etter å ha brukt lørdag og søndagen til å polere og klargjøre bilen for vinterlagring.

Gikk over hele bilen med Meguiars Claybar. Så lakkrens Meguiars Paint Cleaner, Meguiars Polish og til slutt Meguiars Carnauba Wax. Fikk låne en Meguiars maskin som egentlig holder hus hos Tommys CarSpa :wink:

DSC_3446.jpg

DSC_3449.jpg

DSC_3443.jpg

DSC_3440.jpg

DSC_3433.jpg

DSC_3429.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja gjør nok det.

Og han er vel omtrent 2 meter på strømpelesten og følte seg komfortabel i Z4en.

Nei denne skal jeg ha i mange år... Kanskje like lenge som E46en? Eller lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jaja. Da var tiden kommet og vinterdvalen et faktum. Likte ikke helt å sette bort bilen, men får bare se det positive med at den ikke skal få smake mer salt så lenge jeg har den.

Så da ble det en grundig vask i dag. Jekka opp bilen og fikk tatt en skikkelig avfetting og steamet med godt og varmt vann.

Så bar det til lagringslokalet på tørre og fine veier for å si nattinatt. Så nå skal den få Znorke i 5 måneder i strekk.

Gleder meg allerede til april... (banehjul er allerede ordnet...)

Ble kun noen mobilbilder i kveld. Så kvaliteten er rævva :roll:

DSC00647.jpg

DSC00651.jpg

DSC00648.jpg

DSC00653.jpg

Flott passform på trekket og helt nydelig finish. Dyrt men anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...