Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Da har vi så smått begynt å lade opp til årets sesong.

Henta meg 8 stk 19" dekk til begge bilene.

E46en får kjipe Sunnydekk siden den kun blir brukt på vinter og til og fra jobb.

235/35 rund baut.

Z4en får æren av å rulle rundt på Michelin Pilot Super Sport 8)

235/35 og 265/30

Nye felger og grymt luftfilter til den lille røde er også bestilt og på vei over den store dammen.

Bygger om til studs i samme slengen siden jeg skal ha 17" til banebruk. Så det blir litt bytting av hjul i år. Kjøpt noen brukte M-Contour rep. som skal pusses opp litt.

DSC00671.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget rå bil..

Caben min er 11 år nå.Jeg er 2 eier på den.Og den har aldri sett vinter,eller regn vær.Med andre ord strøken i både lakk og og understell.Sier seg selv det,når den står inne i garasjen omtrent hele tiden,selv på sommeren..Og når vinteren er over,så har jeg igjen en ny bil.Nå i vinter kjører jeg rundt i nye 1 serien min,funker fett det.Skulle gjerne ha parkert den i vinter også, men da må jeg gå,det gidder vi ikke ;)

Mye ga du for trekket Stigj?,har et vanlig dårlig trekk over nå.Vil ha en som følger formene på babyen min :)

Nok en gang,deilig bil.Jeg er veldig sikker på at en dobbel eksos på hver side er det du trenger bak,for å fullføre rompa,like digg som deilig blondine med en deilig kropp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er faktisk ganske romslig, så tror nok ikke du hadde hatt problem med dine 1.90. Kan ta kontakt når jeg skal selge den :P

Jeg er 1.87 og sitter med hodet gnidd inn i taket på disse bilene. Det er nok litt individuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget rå bil..

Caben min er 11 år nå.Jeg er 2 eier på den.Og den har aldri sett vinter,eller regn vær.Med andre ord strøken i både lakk og og understell.Sier seg selv det,når den står inne i garasjen omtrent hele tiden,selv på sommeren..Og når vinteren er over,så har jeg igjen en ny bil.Nå i vinter kjører jeg rundt i nye 1 serien min,funker fett det.Skulle gjerne ha parkert den i vinter også, men da må jeg gå,det gidder vi ikke ;)

Mye ga du for trekket Stigj?,har et vanlig dårlig trekk over nå.Vil ha en som følger formene på babyen min :)

Nok en gang,deilig bil.Jeg er veldig sikker på at en dobbel eksos på hver side er det du trenger bak,for å fullføre rompa,like digg som deilig blondine med en deilig kropp ;)

Jeg gav vel ca. 2500,- for det levert på døra. http://www.coverdesign.ch

Tror nok ikke det blir mer eksos på denne. Vil ikke prøve å få den til å se ut som en M Coupe.

Jeg er 1.87 og sitter med hodet gnidd inn i taket på disse bilene. Det er nok litt individuelt..

Da sitter du vel ganske rett i ryggen og ikke helt nede? Jeg med mine 1.84 hadde faktisk noen cm. igjen til taket med hjelmen på. Da var setet helt nede og ganske rett i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg foretrekker å sitte når jeg kjører bil. Å ligge i baksetet lar jeg rånere ta seg av.. :)

Regner med det er tiltingen på seterygg du snakker om, er vel ikke høydejustering av setet? Jeg er riktignok feilproporsjonert og er lengre i ryggen enn bein relatert til min høyde men å si at det er god plass i disse bilene er å overdrive. Med seteryggen i normal stilling så blir det ganske lavt under taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte tur-retur Stavanger-Våler på å finne en stilling som var behagelig. Rettet meg mye opp i ryggen og fikk justert rattet en del også. På siste del av hjemturen var det en sann fryd.

Joda er høydejustering på begge setene. Er identiske med justeringsmulighetene på E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da må jeg nesten begynne å tenke på å gjøre meg klar til å hente bilen om rundt en måned eller så. For nå begynner deler og dill å ramle inn.

Henta meg et ///M ratt på Posten i dag som jeg kjøpte av bmwZ her på forumet. Det er brukt selv om det ikke ser sånn ut. Har du brukt silkehansker eller noe? Takker igjen for handelen!

Syke snabel så deilig å holde i =P~

DSC_3870.jpg

Så fikk jeg mail i dag at nye 19"ere, studs, hjulmuttere og luftfilter er på vei fra østlandet nå. Gleder med stort til å se hvordan dette blir. Både hjulene i levende live og om de går på bilen :-P

Var også å henta meg noen veldig godt brukte 17" E34 M5 "Throwing Stars" som skal pusses opp og settes på E46en.

Glede seg glede seg glede seg glede seg glede seg glede seg !!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...