Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Rett og slett lite med plass til pipa da jeg skulle skru på mutterne. Så da pipa tok i veggen i hullet helt på kanten så gikk det av små flak. Mener jeg telte totalt 5 lag med lakk. Klarlakk, sikkert 3 lag med sølv og ett svart innerst. Ikke bra i det hele tatt... Får høre med leverandøren om dette er normalt og om jeg kan få fargekoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en virklig perfekt, en nydlig coupe dette nå.

Hadde nok snudd eg og kjørt etter viss eg hadde møt deg etter veien:)

CSLen din har stoppa meg før den. Så det går greit det :wink:

Ikke dumme felger det heller, men jeg syntes faktisk den så tøffere ut med banefelgene. Det skal den jo gjøre forsåvidt. :D

Grom lyd med filteret tenker jeg? :)

Ble kanskje litt mer "racingpreg" over den med 17"ene?

Har kun kjørt en liten mil etter jeg monterte det i. Så jeg har ikke fått hørt det. Og nå har det snødd her så bilen få stå til det tørker opp igjen... #-o

RÅ bil!! :D
Gromt! :)

Ja kommer seg nå :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått Stig Rått.... Elsker felgvalget ditt :D Er så kult med skikkelig konkave bakfelger.

Ser ut som de ligger perfekt i hjulbuen, dro du av noen mm eller?

Igjen Rått :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!

Ja det ser så og si perfekt ut. Må nok ha en hjulstillingsjustering. Så på gamlehjula at den har slitt mer på innsiden på det ene dekket enn det andre. Kan vel og forsåvidt se på bildet at den ene har mer negativ camber enn den andre. Når jeg sikter nedover på bakhjula stikker "hårene" på dekkene utenfor skjermene :lol: Men ingen subbing bak i alle fall.

Fremme tror jeg at jeg må legge inn litt mer negativ camber. Der subber det noe enormt i plastikken bak refleksen.

Innpresset ble endret fra 30 til 34 fremme og fra 37 til 40 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, her skjer det ting ^^

Bilen din er nydelig Stig !

19"erne kledde bilen virkelig pent. Men må neste si meg

enig i hagenisse i at den kledde banefelgene like bra :)

Får lyst på Z4 hver gang jeg titter innom tråden din.

DSC_4083.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var banehjula prøvd på bilen. Ble jo litt tøfta da synes jeg :lol:

DSC_3992.jpg

Grisetøff... absolutt meget vellykket. Kromnyrer også så er bilen mer eller mindre perfekt i mine øyne. På en eller annen måte gir felgene meg litt Porsche Fuchsfelger følelse... :)

Porsche 924 Carrera GT/GTS anno 1981. Konseptet har klare likheter og det er ikke merkelig at jeg har begge modellene på min topp 10 liste. Porsche 937 (924 Carrera GT/GTS) hadde en motor som maksimalt ytet 245 HK ved 6250 rpm og 335 Nm ved 3000 rpm. 0-100 Km/t klarte den på 6,2 sekunder og topphastigheten var 250 Km/t.

5boe1lw9rywr59k8515g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom lyd med filteret tenker jeg? :)

JA!! :applause: Skikkelig snerr når jeg kommer en del opp i turtall ja.

Men en ting er litt kjipt da. Disse bilene med 3literen har noe som kalles "Soundgenerator". Rett og slett noe rørstyr som går fra innsuget og rett inn i torpedoveggen slik at man får mer motor/innsugslyd i kupeen. Denne er nå kopla vekk og en lite filter er satt på enden i steden.

Tror jeg må modde litt for å få den inn i luftveiene igjen :wink:

Skal lage en DIY på filterbytte når jeg har tid. Da ser du godt hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel. Da var det enda en kveld unnagjort med montering av mer stash. Kjekt å montere nye tinger og tanger :D

Gammelt ratt:

DSC_4111.jpg

Tomt:

DSC_4122.jpg

Nytt ratt:

DSC_4151.jpg

Og en original M-Tech girkule type kort:

DSC_4099.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...