Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Der var rattet på plass ja, ser ut som de blanke eikene passet også. Kjenner du noen forskjell på rattene da? Jeg syntes det var natt og dag da jeg byttet mitt :D

Vi har samme girkule også :wink: Og samme Kumho banedekk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke forskjellen selv as...

Rattet er tykkere og mindre, samt i nappaskinn. Det som gjør det vanskelig å se forskjell er at han har brukt de orginale eikene i blank sølv finish, ikke de sorte med M logo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell på rattene ja. Men ser at dere sliter med å se det. M-rattet er MYE tykkere. Nesten litt på grensen til for tykt :P

Eika nede i midten passer ikke. Men hva fikser man ikke med en Dremel :wink:

DSC_4128.jpg

DSC_4129.jpg

DSC_4132.jpg

Her er rattene ved siden av hverandre. Man kan se at det til venstre er tykkere. Men det er mer ovalt sånn at hvis man ser det fra siden så ser man enorm forskjell. Kringla er mer oval hvis man kan si det slik.

DSC_4124.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Du synes det ja? Kan ikke være helt enig med deg der. Men så har jeg jo hatt disse Breytonfelgene i 9 år nå.

Forandringer fryder :clap:

Her er jo en av grunnene til at jeg valgte de nye hjula:

bmw-z4-gt3-xl.jpg

2010-BMW-Z4-GT3-used-car-values-588x441.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du får sende den inn i lakkboksen og velge Imolarot. Z3 coupe passer den fargen utrolig godt.

Kumho MX. Litt mer sporing med dem enn med Michelindekkene, men ellers greie.

Michelindekkene bråker mer. Men det er jo som forventet siden de er breiere og har lavere profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hadde med en liten fåttåskjut i godværet i dag. 8)

Nye ting siden forrige bilder er skvettiser både fremme og bak nå, montert tilbake den helsvarte grillen og fjernet Z4 merket bak samt 3.osi merkene på sidene. Nice and clean.

DSC_50491280x859.jpg

DSC_50451280x859.jpg

DSC_50461280x859.jpg

DSC_50511280x859.jpg

DSC_50561280x859.jpg

DSC_50591280x859.jpg

DSC_50611280x859.jpg

DSC_50631280x859.jpg

DSC_50841280x859.jpg

DSC_50891280x859.jpg

DSC_50941280x859.jpg

DSC_50961280x859.jpg

DSC_50991280x859.jpg

DSC_51021280x859.jpg

DSC_51071280x859.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig kule bilder du tar, og hjulene sitter fortsatt like perfekt :wink: Men de skvettlappene....... Enig at det er viktig å beskytte lakken, derfor har jeg klar folie på det mest utsatte stedene av sideskjørtene mine, ville ikke heller montert det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja tenker nok at noen reagerer på skvettisene. Jeg liker de faktisk. Og de er jo mer holdbare enn folie. Problemet med folien er at den kun beskytter akkurat der det ligger. Mens skvettisene stikker ut en del og hindrer at stein og annet spretter lengre opp/bak/bortover. Hvis du forstår hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja tenker nok at noen reagerer på skvettisene. Jeg liker de faktisk. Og de er jo mer holdbare enn folie. Problemet med folien er at den kun beskytter akkurat der det ligger. Mens skvettisene stikker ut en del og hindrer at stein og annet spretter lengre opp/bak/bortover. Hvis du forstår hva jeg mener.

Ser det praktiske med skvettisene, men om du liker dem, er jo det viktigst. Folien jeg har lagt på er virkelig holdbar og nesten usynelig. Men det bra du tar vare på lakken og bilen, det liker jeg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk skvettisene så bra ut på bilen jeg, (huff jeg begynner å bli gammel) så la det være.

Vurdert å gjøre noe med baklampene? Synes nesten de burde ha fått lov til å bli litt mørkere, tror det hadde passet veldig bra på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...