Gå til innhold

E31 - BMW får det til i blant


 Share

Anbefalte innlegg

  • 11 years later...

Ser siste post her er fra 2010, men ble henvist til denne da jeg startet egen E31-tråd så får vel hente frem denne igjen da.. Ser tråden er litt annerledes enn jeg hadde sett for meg men det får vel gå bra :)

Jeg oppdaget E31 850CSi nokså tilfeldig en gang jeg surfet nettet, dvs har visst om E31 lenge men helt i starten trodde jeg de kun eksisterte i rød.. Uansett, på Mobile så var det en mørk blå E31 850CSi til salgs, #CC00722, som den gang var i Norge. Flott bil

Så begynte jeg å lese litt mer om disse og da ble det tydelig hvor mye variasjon det er i da iallfall farger på dem, om spesielle interiør. Det meste annet er vel nokså likt, alle kom med S70B56-motoren og har samme manuelle girkasse. Alle er laget av BMWs M-divisjon eller Motorsport-divisjon, VIN starter med WBS

Oppdaget bla en side som heter 8coupe.com, og bmwmregistry.com. Nå, feks Colorline versjonene er kule, men det er noen Individual-valg som bare er helt faktastiske. Som de som er Lila Metallic, Neon Green eller Dakar Yellow. De standard fargene som Bright Red/ Hellrot og Cosmosschwarz (?) er vel greie de også men når de har en original farge liker jeg dem bedre.. Er ikke alle de spesielle fargene jeg liker like godt med bla de tre jeg nevnte synes jeg er flotte

Jeg har som jeg sa i tråden min aldri kjørt en E31, og aldri sittet i en. Men en dag håper jeg likevel å eie en E31 850CSi.. Selvom valget mellom en strøken E31 og Honda NSX ikke ville vært lett da.. Men uansett, så er en E31 850CSi veldig høyt på lista

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...