Gå til innhold

::-E87 ///M Le-mans blå-::


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Flott bil!

Har du opplevd noen problemer med kvaliteten på den nye antennen? Vurderer bmw selv, med navi, telefon og full pakke så ønsker ikke å ødelegge "opplevelsen" av disse funksjonene :)

Et alternativ er BMWs sportsantenne som er kortere enn den originale. Ikke så kort som pisken vist i tråden her, men ser ikke så gæli ut likevel, og fungerer bra. Tror den koster rundt 150 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Flott bil!

Har du opplevd noen problemer med kvaliteten på den nye antennen? Vurderer bmw selv, med navi, telefon og full pakke så ønsker ikke å ødelegge "opplevelsen" av disse funksjonene :)

Tusen takk!

Har merket litt dårligere mottak av FM, det er alt.

Antenne til navi ligger i bakruten, så her vil det ikke være forskjell i det hele tatt! :-)

Telefon vet jeg ikke hvordan det blir med, det får du spørre forhandler etc. om:)

Spennende planer, hold oss oppdatert med hva som skjer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar! Var akkurat det jeg ville høre. Regner med å bruke iPod for det meste så FM signalene er ikke det aller viktigste. Nå ble dessverre bilen jeg hadde tenkt å kjøpe akkurat solgt :( 120d med M-aero kit og masse utstyr! Bare å vente på neste bil som kommer ut da! Ikke akkurat mange 120d med M pakke og mye utstyr til salgs, om man ser bort i fra et par eksemplarer av faceliften.(som er litt for dyr dessverre). Beklager offtopic i din biltråd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig med noen poster i tråden! Synd du ikke fikk bilen, den hørtes veldig bra ut! Det er helt typisk, de bilene som er 'riktige' går før man rekker å reagere, irriterende, men det dukker alltid opp en annen med tiden! Lykke til videre! TIPS: Kjøp et flaxlodd og kjøp DENNE: http://www.aftenposten.no/bil/article3947306.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte den nye antenna her om dagen, den BMW sportsantenna.. Så MYE bedre ut :D

Litt forskjell fra den gamle :P

Så ikke dum ut den nei, hva kostet den?

Så litt tøffere ut enn min, jeg har den fra Bilxtra, samme som BMWM: hl4t28coual4cemcuajs.jpg

Tror den er litt kortere :)

Uansett, jeg hadde vært villig til å betale noen for å sette haifinne på min, orker ikke selv med hva jeg forstår det innebærer med fjerning av innvendig taktrekk etc. :roll: Irriterer meg blå og grønn over at det ikke er haifinne på 1-serie, alle andre billigmerker har jo finner på taket nå... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sportsantennen kan man jo absolutt leve med, trodde den skulle være lengre! Er også interessert i å vite hva den kostet :)

Den sportsantenna på bildet har ikke jeg sett før. Den er mye kortere enn den jeg tenkte på i min post. Ser kul ut. Den jeg har er ca. 28cm. Den originale E87-antenna er ca 43cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hallo kjære bmw venner! Ville "oppdatere" min status og meddele at jeg nå har fått kjøpt meg en 120d 2005 modell. Med det meste av utstyr, men UTEN m-pakke. (Får bli neste gang). Første oppdrag er å bytte ut antennen, regner med at jeg går for den sportsantennen til bmw, som er på bildet over her! Gleder meg allerede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk stoppet på HIWA igår, og etter en liten prat med sjefen (gutta var nesten i ferd med å montere tilbake vinterdekk, med pigg!) fikk jeg byttet plass på høyre fremhjul og venstre bakhjul, så da er alt bare velstand! Bortsett fra momentet da, er vel dradd til så hardt man kan glemme å få det av med menneskelig kraft :roll:

Fått meg gummilist på GS idag, så da skal det bli greier med det, til helgen sikkert :applause:

Også har jeg sjekket navigasjon, virker som det var grei pris hos GS, så har bestilt 2010-update... Må forøvrig si at denne navigasjonen fungerer utrolig bra, også tøft at den beregner når man er fremme etc 8)

Så får vi se når det blir penger til en service, vil ta olje, forstilling og filter for veivhusventilasjon.

Antenne har jeg ikke funnet ennå, GS hadde en 'sport-antenne'? Men denne er visst 8", så blir jo ikke særlig redusert. Ellers kunne man visst kjøpe en E46 finne, og mikke/montere på den mot at man mister noe radiokvalitet, men det tør jeg ikke gjøre selv... Skal se litt mer etter den peugeot-antenna tror jeg :)

Og er det noen som har tips til bra tepperens? Trenger noe for å ta diverse flekker rundt gulvmattene.... HVA GJØR FOLKET HER MED DETTE :?:

Så på forrige eiers NSX-R her om dagen også, ikke helt dum den 8) Illustrasjonsfoto av type Honda, så folk ikke tror vi snakker gressklipper, håper ikke dette er for drøyt for folket her inne :wink:

7b9b4qarv7sesj0kono4.jpg

jeg har 2011 utgaven av navi pro, hvis du skal ha! får den billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo kjære bmw venner! Ville "oppdatere" min status og meddele at jeg nå har fått kjøpt meg en 120d 2005 modell. Med det meste av utstyr, men UTEN m-pakke. (Får bli neste gang). Første oppdrag er å bytte ut antennen, regner med at jeg går for den sportsantennen til bmw, som er på bildet over her! Gleder meg allerede :D

Dæven, grattis! Få ut litt beskrivelse og noen bilder av hva som skjer! Tror du kommer til å bli superfornøyd, jeg er bare storfornøyd med min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...