Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

De er nazi i nord ja ;) alle veit hvem du er når du kjører gammel bmw xD

Hehe, ja fy fan. Husker i fjord når de kom inn på rommet mitt og begynte og kjefte og true med MP anmelning når jeg sto i boxeren fordi jeg ikke hadde lov til og kjøre inne på leir [-X  what a gjeng! :stupid:

 

Gammel BMW som (IRRITERENDE NOK) bråker mer på tomgang og sneglefart en på full gass, høyt turtall kjøring... [-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja :D litt gøy er det jo da når de har så dårlig grunner at det er til å le av :PMå lage litt lyd når man har my motor ;)
Nja, folk blir jo så jæævela hissige av litt lek.. Hva faen bryr det dem om man snurrer på en plass hvor man er helt alene eller ikke. ENESTE grunnen til at jeg får pes, er fordi bilen min lager mer lyd en andre sine, og ikke er en Skoda oktavia eller Passat, så da tenker de at de må slå hardt ned på slike Harry idioter for og sette et eksempel.
Drømme E34 du har! litt ot,men vet du om det finnes noen tråd til den røde mx5'n som såvidt er avbildet på side 91? :D
Hyggelig og høre :)Dessverre men han har nok ingen tråd om bilen. Det er lekebilen til en kompis :) er forsovet et miata og ingen MX5 for de som vet "forskjellen" :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :D men han har ikkje den fremdeles sant? for tror nemlig en kompis av meg nylig har hatt an :) menmen

Ikke helt sikker :) hvis kompisen din sin var USA import så var det sikkert den.

Nei :P ikke har han mye motor heller :P

X2 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Fint lite som har skjedd her i det siste. Men har glassblåst m5 bremsene jeg har kjøpt så de ser brukandes ut. Planen er og få tak i nye stempler osv før de monteres.

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Jeg har også byttet midtkonsoll til dn med lister. Mens jeg gjorde det, begynte jeg og se på problemet jeg har hatt med mangel av lys i dashbordet. Og jaggu så har jeg endelig fått fikset det! Det var deilig.

Vært og kjøpt arbeidsbil for far, så den skal ut på langtur neste uke :) blir spennende :P

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...