Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Hvorfor nye seter? du har jo strøkne 8)
Hehe, takk :D Men jeg liker M5 stolene :P Men får se hva det blir til. skal først ha motor og senk tror jeg :)

Hva er forskjellen? :P

Gjør det du. Syns det er en bra prioriritering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut dette mikkel ræv. Må få skifta bort den tomat kassa, så blir det bra!

Du får skryte litt på jobb i morra da:p hehe..får si i fra hvis du trenger hjelp når du skal ha ut motor og div. så skal jeg se hva jeg kan hjelpe til med..

Hehe, må innrømme at det er litt fristende med tomat kassa i bilen.. er chill og kjøre med.. :P Men blir nok manuell, det jeg alltid har tenkt meg :)

Hehe, skryting blir det nok av sikkert ! :P Ja, takker ja til hjelp hvis jeg trenger det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor nye seter? du har jo strøkne 8)
Hehe, takk :D Men jeg liker M5 stolene :P Men får se hva det blir til. skal først ha motor og senk tror jeg :)

Hva er forskjellen? :P

Gjør det du. Syns det er en bra prioriritering ;)

Hehe, er jo gode seter og sitte i de orginale.. Men uansett, vil ikke falle av setet når jeg kjører fort i svingene heller.. :lol: hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra. Ser ut som et perfekt utgangspunkt.

Hadde prøvd å beholde den i tilnærmet orginal stand hadde jeg vært deg. Tomaten er så konge å kjøre med at den hadde jeg ikke brukt mange kalorier på å bytte (hvis den ikke er defekt da).

Stå på.

Hehe, takk! :) Jeg troor det blir manuell kasse.. Tiltross for at det er drit digg med tomaten.. :) Bilen skal senkes, med coilovere.. Så kommer ikke til og forandre seg så mye utsenemessigt.. Kun de gule lysene eventuelt.. Vil ikke ha noen rånebil! Den må være clean 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bra vettu :D Hvilken motor? 8)

Hehe, blir "bare" en M30B35.. Orker ikke stresset med teknisk kontroll og sånt hvis jeg har turbo.. (ble senest stoppa med en kompis i dag, og han fikk mangel fordi han hadde en løs jordings kabel på motoren, tiltross for at den var jorda et annet sted også.. Heldigvis var det orginal motor fordi Turbomotoren nettop hadde rast :P ) Uansett.. M5 donorbil blir litt for mye penger for meg nå.. Så da ble det enkelt med orginalt.. Men skal ikke se bort ifra at denne får turbo en gang om ikke så alt for lenge 8) Morro med hjulslipp og svidd gummi 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var eksamen i værksed arbeide ferdig, med glans :P Så nå blir det litt mer skruing :) Skal se på motor og litt div deler på vei hjem fra Corvette treff på søndag, så da er det vel ikke så alt for lenge til bilen er kjørbar! :D

Noen som kan noen priser på Coilovere som ikke er så aalt for dyre? Og hvor mye må jeg punge ut med for noen fine M5 stoler i skinn? :) Noen som har et par til meg? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt!

Vært litt fett med en s38 motor og?

Takk :)

Hehe, ja det kommer vel kanskje en annen gang :) Men nå var det litt short med penger.. Så jeg venter til jeg tjener litt mer, så kjøper jeg donorbil fra Tyskland eller noe og bygger om til M5 :D

Men hvor mye ville bare S38B38 motoren kostet sånn ca? Noen som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...