Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Spørs jo helt hvilken stand den er i og sånne ting!

Har en kompis som har en S88B35 til salgs, 35,- lapper!

Litt overkill spør du meg, men en skjelden motor!

oj, ja greit og vite ca pris :) Hehe, da veit jeg at jeg ikke skal ha det med det første.. Har jeg ikke penger til :P

Men da er det jo like greit og kjøpe donorbil fra tyskland.. Er ikke så mye dyrere og da kan jeg jo få alt godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M30 motor du skal ha Michael?

Manuell kasse er jo ikke så dyre!

Ja, M30B35 ;) Skal innom en kar og se på en motor i morgen, på vei hjem fra Corvette Club Norway sitt lands treff ;) Fikk nettop tildelt 3. Plass i Custom klassen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt overprisa, får jo en 265 for 5-6000kr!

men sikkert en grei pris vis den er i god stand!

Ok ;) Og hva er forskjeden på 260 - 265? :)

Jaja, nå har jeg nettop kommet hjem fra Corvette treffet.. På vei hjem kjøpte jeg ny blokk til bilen + Diff med sperre, mellomaksel, stab stag + litt annet småtteri ;)

Når jeg kom hjem ville jeg jo selvfølgelig jobbe litt med bilen, eller med anlegget.. Fikk litt lyd i det, men så tømte batteriet seg.. det holt jo ikke i det hele tatt.. så kjøper et nytt et til uka eller noe..

Men! Det som skjedde nå var jo at jeg fikk satt det batteriet som var der på lading.. låste bilen, men skulle hente noe i bilen igjen.. fikk jeg låst den opp igjen? NEI! #-o Hvorfor får jeg ikke låst opp bilen min igjen? Den ble låst med sentral låsen, men vil jo ikke opp igjen.. Skulle vel gått an og låse opp "mekanisk" ? HJELP!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes bra ut!

gjor noe mer med bilen da?

Nei, fikk ikke gjort mye i går.. Fikk skrudd ut batteriet av bilen, ved og ligge over forsete da bakdørene ikke åpnes uten sentral låsen :P Skal kjøpe nytt batteri så fort jeg får tid, og da gjør jeg meg ferdig med anlegget.. Så skal jeg ut med gulv matta da den er lettere våt :wink: Så blir skruing igjen så fort nytt batteri er på plass! :D Så henter jeg jo motor straks også, så da blir det fart på sakene tenker jeg :D

I dag var jeg på jobb, så ble ikke noe bimmer jobbing da.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være BD Racing her inne slapp jeg kjøpe nytt batteri med det første :D Så da funker sentral låsen igjen, alt er som før :)

Etter nytt batteri var inne, begynte vi og ta ut setet mitt, men mangler noe torx værktøy for og få av beltet, så er ikke ute enda. Må ha ut teppet i bilen da det er klissvått.. :) Menmen, nå er det da progresjon igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nede i garagen og holder på og skru ut forsetene, og tenkte at jeg like gjerne kan kjøpe meg M5 skinnseter forran mens jeg har mine stoler ute.. :) Noen som har til meg? Bør være tilnæmet strøkene/strøkene :)

viewtopic.php?f=13&t=156166

Bilder av det jeg holder på med kommer senere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir gromt, Michael :) Liker planene dine :D

Hehe, takker 8)

Her er dagens update: Skrudd ut seter forran, tatt ut bakre teppe... MASSE VANN... :P Her er et par dårlige bilder...

Inni bilen

gchzw3h6xl3lkg3b8ini.jpg

Teppe med et par liter vann på, hengt opp til tørk

i9jzhvluwvkbuf2i88pn.jpg

Kommer flere gode bilder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...