Gå til innhold

Michaelw's 1990 BMW 535i


Michaelw
 Share

Intreør farger.   

29 stemmer

  1. 1. Hva ville passet best av intreørfarge kombinasjoner?

    • Brunt som hovedfarge, med en litt varmere brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og på alle sømmer. (Som Luis Vuitton fargene) (allt det lusebrune i alcantara)
      0
    • Sort som hovedfarge, varm brunfarge i senter av setene, midten av dørtrekk og alle sømmer i brunfargen (allt brunt i alcantara)
    • Sort med sort alcantara i midten av seter. Røde sømmer.
    • Sort med grå farge i senter av setene, og midten av dørtrekk. (allt grått i alcantara)
    • Sort, med varm brunfarge i senter av setene og dørtrekk. Alt i skinn, sømmer i samme farge som senter av seter og dørtrekk.
    • Annen kombinasjon? Fortell!
      0


Anbefalte innlegg

Har du hull i taket? :P

Skulle nesten tro det.. for det er myyyye vann inni den bilen der.. :? Forje eier måå jo ha glemt og lukke takluke, eller hatt vinduene oppe under skikkelig rein? skjønner ikke hvordan så mye vann har kommet inni bilen.. :P

Et par bilder fra når jeg hentet bilen jeg hadde på mobben :)

t7bthbwavjo83gv9z2ah.jpg

ezh959wv69cef2qoh4ug.jpg

gnnhrqbhe5lcnhm22e3w.jpg

19007mbvyoavu0fu3l8h.jpg

u7ommpwpq3v7t5stu1io.jpg

kant kjøøørt..

hxb6hxe79cza9pcadbzj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil denne stage 3 kammen bli litt for heavy for en orginal motor? Vil den gå ugjavnt på tomgang eller noe? Noen som har noen erfaringer med den? :) Hvor mye HK kan man forvente av den? :)

http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=87

Hvordan vil denne stage 2 kammen være i forhold?

http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=86

Noen som har tips til andre gode kammer? :) Skrik ut :)

Noe andre ting som er greit og kjøpe i samme slengen som kammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tok du ut forsetene og gulvteppet? Har en 525i jeg skulle ha flyttet på diverse elektronikk.. Fant to bolter bakerst på understellet til setet, men hadde ikke riktig verktøy, det sitter vel med flere bolter?

Hehe, du må bruke 7/16 fastnøkkel eller utvendig torxq nøkkel på de boltene bak. Deretter kan du vippe opp setet og hekte de av forran, skru av sete beltet med enda en 7/16. Den er under et deksel der du justerer setet ditt. Så må du ta av bryteren for varmesetet hvis du har det, og ta av den "klipsen" som sitter i setet, koblet til en vaier som er den belte strammern. så er det bare og ta ut setet mener jeg! :)

Har bare tatt ut gulvteppet bak til nå. Da må du av med midtkonsoll. For og få ut det forran må du enten ta ut hele dæsjen, eller snitte opp teppet under dæsjen så du får det ut har jeg hørt.. :) Skal ta ut mitt teppe forran i dag tenker jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tok du ut forsetene og gulvteppet? Har en 525i jeg skulle ha flyttet på diverse elektronikk.. Fant to bolter bakerst på understellet til setet, men hadde ikke riktig verktøy, det sitter vel med flere bolter?

Hehe, du må bruke 7/16 fastnøkkel eller utvendig torxq nøkkel på de boltene bak. Deretter kan du vippe opp setet og hekte de av forran, skru av sete beltet med enda en 7/16. Den er under et deksel der du justerer setet ditt. Så må du ta av bryteren for varmesetet hvis du har det, og ta av den "klipsen" som sitter i setet, koblet til en vaier som er den belte strammern. så er det bare og ta ut setet mener jeg! :)

Har bare tatt ut gulvteppet bak til nå. Da må du av med midtkonsoll. For og få ut det forran må du enten ta ut hele dæsjen, eller snitte opp teppet under dæsjen så du får det ut har jeg hørt.. :) Skal ta ut mitt teppe forran i dag tenker jeg! :)

Ok, tror nok dashen skal ut en gang ja :P Alt mulig av elektronikk må flyttes på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er teppet forran ute også.. :) Er MYYYE vann her også.. Ekstremt mye.. men er overaskende lite rust! ;) Skal ta det lille som er når pappa kan hjelpe, så blir det bra!

5oxnyog9bi5f30uz5mha.jpg

Ka døkk tru? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ut dette her! gleder meg til å se framgangen! :D, va då inni helvette med vann xD har ikke sitt noe lignende før :o

Takk :) hehe, gleder meg jeg også :P Nei er sykt mye.. var ca 2cm dybde på vannet, resten er inni teppet :?

Måtte du kutte i teppet for å få det ut eller? Hvordan sitter det fast? Ser at du har mye mindre ledningsbunter enn meg, ligger det likt på alle E34? Har lyst til å rive det ut..håper ikke det er til noe hehe.

Måtte kutte teppet rundt midtkonsollen ja, for og få det ut.. Også måtte jeg av med gasspedalen der den er festet til noen stag ved torpedoveggen :)

Er myye ledninger men de er "skjult" bak rattet :P Bare husk og ikke skap for mye jobb for deg selv når du tar det ut :P Ledninger er såå kaos i bil :P Jeg får helt hetta når jeg skal jobbe med det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...