Gå til innhold

Bremser fra Biltema, Erfaringer??


stiva
 Share

Anbefalte innlegg

Det som er problemet i dag er at samme vare kan pakkes inn i mange forskjellige kartonger(les:merker) og derfor spør jeg før jeg handler for det er mange her inne som har mye kunnskap å dele.

Får jo tak i originalt til 2582,- så hvis de er bedre er de verdt det!

Tenker du rundt hele bilen da eller? Ser originale klosser koster en 7-900kr på koed per sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er problemet i dag er at samme vare kan pakkes inn i mange forskjellige kartonger(les:merker) og derfor spør jeg før jeg handler for det er mange her inne som har mye kunnskap å dele.

Får jo tak i originalt til 2582,- så hvis de er bedre er de verdt det!

Tenker du rundt hele bilen da eller? Ser originale klosser koster en 7-900kr på koed per sett.

Skal bytte klosser og skiver foran, prisen er for fronten komplett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfart biltema bmw bremser, men har kjøpt både skiver og klosser til mine tidligere biler, og jeg fant fort ut at klossene kjøper jeg ikke der, men skivene har jeg aldri hatt noe å si på...

Har samme erfaring som deg på tidligere biler, skivene holder men klossene er ikke like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare posetive ting å i om bremsene dems, alle bremser må gjennom å bestå flere tester for at de skal komme i produksjon, så jeg vill ikke si at det er noe dårligere enn andre til normalt bruk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare posetive ting å i om bremsene dems, alle bremser må gjennom å bestå flere tester for at de skal komme i produksjon, så jeg vill ikke si at det er noe dårligere enn andre til normalt bruk

det er sant de må igjennom tester, men kan være de er blitt bedre med årene, men de klossene jeg har hatt derfra begynner belegget og løsne klossen, og det er skjedd med 2 av bilene jeg har tideligere hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare posetive ting å i om bremsene dems, alle bremser må gjennom å bestå flere tester for at de skal komme i produksjon, så jeg vill ikke si at det er noe dårligere enn andre til normalt bruk

det er sant de må igjennom tester, men kan være de er blitt bedre med årene, men de klossene jeg har hatt derfra begynner belegget og løsne klossen, og det er skjedd med 2 av bilene jeg har tideligere hatt...

men alikvell, 3 sett med bremser på biltema, koster det sammen som ett sett fra koed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...