Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva om jeg kjøpte en toyota prius`? :P

Tror det er mange her inne som hadde fått seg en smell av den nye Priusen. Tipper den tar en E39 520i greit opp Lierbakkene.. ;)

hehe... er nok mye sant i det der gitt. hørte her om dagen en 5er som dro på alt den hadde. Lot den virkelig få turtall, stussa litt over dette fordi den akselerte ikke akkurat veldig overbevisende fra der jeg stod. Så når den kjørte forbi at det var en 520i.

520 må være ganske lat med automat, men fin lyd i motoren da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benzeline er på veien for tiden, dog med prøveskilt :) Trenger å bytte ett bremserør og no andre små formaliteter så er hun godkjent for ett par år til:) Trenger vel bare senk på den snart..hmm..

Bilen jeg har kjøpt..jah...enda ikke fått den...snakket med forhandler igår kveld i 22 tiden...da drev han og kodet om nøkler...så får håpe noe fornuftig skjer idag:)

Bilen har en v8!! hoho...tror jeg da... :P

me like :applause: det blir veldig bra wicky, eneste den manglet var litt senk, har forresten spotta den hvite s123 med xenon osv som du har spotta før i Oslo.

Vi skal visstnok cruise på karl johan med baksetet fullt av ung..host..jenter :lol:

men fra spøk til alvor, gleder meg til å se hva du har endt opp med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde denne tråden vært på, la oss si 10 sider. Ja da hadde jeg sendt en brevbombe (e-post) til deg, forventa jo et bilde :) Men heldigvis var den bare på 3 sider, så det ble ikke så mye og lese... Vente, vente, vente vente, vente vente, vente vente, vente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel....jeg har jo ett stort ego med ett enda større behov for eksponering:)

Får ikke bilen idag heller..står hos en merkeforhandler oppe mot gardermoen / jessheims området..hmm...

anyway....

JEG VIL HA DEN HELVETES BILEN NÅ!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe...surt å bli lurt :P

men ja....hmm.....

bilen min er vel "drømme" bilen min...er en del år gammel...men igjen...me loved it since the beginning....

mange vil vel si at den er direkte stygg/feit/skam for Bangle...But me love the MEGABIG size on it...andre biler ser så små ut i forhold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...