Gå til innhold

­Offisielle bilder F10 med M-pakke | Siste: 3D Design front


E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...
  • 1 year later...
Fant ett bilde av 3D Design sin nye leppe til F10 m-sport.

Beste m-sport front så langt i mine øyne. :D

m82niera7bjqj9yq091n.jpg

Noen som har erfaring med disse 3 parts front spoilerene? Har sett på forskjellige, men det er denne jeg liker best.

Men lurer på hvordan den festes. Er det bare "clip on" eller må man skru den fast? Også lurte jeg på om man f.eks enkelt kan ta den av om vinteren, og at lakken under ikke blir skadet av denne spoileren. Vil jo ikke være brøytebil heller (er senket...) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med disse 3 parts front spoilerene? Har sett på forskjellige, men det er denne jeg liker best.

Men lurer på hvordan den festes. Er det bare "clip on" eller må man skru den fast? Også lurte jeg på om man f.eks enkelt kan ta den av om vinteren, og at lakken under ikke blir skadet av denne spoileren. Vil jo ikke være brøytebil heller (er senket...) ;)

Men du har vel ikke m-sport front som denne kun passer til? Og den skrus sikkert på undersiden og teipes langs den øvre kanten, så det er når litt jobb å ta den av hver vinter.

Her er bilder av 3D Design frontspoileren til vanlig front.

attachment.php?attachmentid=492975&stc=1&d=1299221555

attachment.php?attachmentid=492978&stc=1&d=1299221680

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du har vel ikke m-sport front som denne kun passer til? Og den skrus sikkert på undersiden og teipes langs den øvre kanten, så det er når litt jobb å ta den av hver vinter.

Her er bilder av 3D Design frontspoileren til vanlig front.

attachment.php?attachmentid=492975&stc=1&d=1299221555

attachment.php?attachmentid=492978&stc=1&d=1299221680

Stemmer det, har ikke M-sport, og viste at de bildene var fra en M-sport. Burde gjerne spesifisert det ;)

Men takk for at du tok deg tid til å linke bilder. Det er de jeg har sett på før også. Hvis den ikke er så lett å ta av og på, så får jeg se det ann. Først må jeg komme meg hjem og få senket bilen (har bestillt AC-ac schnitzer senkesett) og se hvordan det går med fartshumper og ferjer og slikt. Kanskje også kjøre en sesong på vinterføre først. Har sort bil, og da synes jeg ikke det er så lett å se forskjell på M-sport og ikke (for de som ikke er så kjent med forskjellen). Men på spesiellt hvit bil er M-sport ett must synes jeg.

Vet du om det er noen på Haugalandet med 3d Design front spoiler? Hadde vært artig å sett denne "live"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det er noen på Haugalandet med 3d Design front spoiler? Hadde vært artig å sett denne "live"

I wish. Har ikke sett noen som har 3D Design her i Norge. Så her har du sjansen til å bli en pioner. :D

Eneste jeg har sett bilder av er replika front leppe på m-sport e90/91.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det er noen på Haugalandet med 3d Design front spoiler? Hadde vært artig å sett denne "live"

I wish. Har ikke sett noen som har 3D Design her i Norge. Så her har du sjansen til å bli en pioner. :D

Eneste jeg har sett bilder av er replika front leppe på m-sport e90/91.

Hehe, kanskje eg skal sette standarden :) Men må som sagt teste bilen med senk først. Skal bli spennende å få det på plass, samt 20" felger ;)

Men har sendt prisforespørsel til ett fima i USA. Ferdig lakkert i Safir sort metallic og frakt. Ser for meg ca 7300kr + frakt + moms. (Disse hadde ikke pris på siden, men noen andre opererte med $1058+300for lakk. Frakt ukjent) Får satse på litt overtid ;)

Synes dere det er fint? Fronten er jo tøff, men man får jo en ekstra kant på sidene der den settes over orginalen. Usikker på hvordan det blir "live".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
3D design som vist på bildet over er nå bestillt og betalt. Gleder meg til våren, hvis jeg greier å vente så lenge før jeg setter den på :)

Kult, hvor bestilte du? :)

Bestilte her: http://www.mulgari.com/

De sa de kun hadde 1 igjen, så slo til. Har jo tenkt på det ein stund, så hvorfor ikke :)

3D design på f10 er det sykeste.. Ser så riktig ut! Jeg vil haaa :)

Kjekt å høre :) Er spent på hvordan det blir. Har jo ikke sett noen "live" med den på. Og hvis du lurer på hvilken bil den skal på, så følg linken :wink:

viewtopic.php?f=6&t=232118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...