Gå til innhold

Rovenracing E28 M50B30 Turbo. Utstilt på Oslo Motor Show S.91!


Kristian H. Foss
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
dette liker jeg : D Har en drøm om m50turbo i min en gang ! er så sinnsykt rå lyd i de !

:) Synes M20 har den herligste lyden, men M50 er så gode og stabile motorer, så det blir et lett valg. :)

No skal eg ikkje eg starte denne diskusjonen igjen men M20 er da stabil når den er nyoverhalt, tenning, bensin, luft og kjøling er riktig :)

Og ikkje minst den råeste lyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette liker jeg : D Har en drøm om m50turbo i min en gang ! er så sinnsykt rå lyd i de !

:) Synes M20 har den herligste lyden, men M50 er så gode og stabile motorer, så det blir et lett valg. :)

No skal eg ikkje eg starte denne diskusjonen igjen men M20 er da stabil når den er nyoverhalt, tenning, bensin, luft og kjøling er riktig :)

Og ikkje minst den råeste lyden :)

Kan på ingen måte motsi deg der! :) Men liker M50 så godt da den er en silkemyk motor og det skal så lite til for å dra ut mye effekt uten å gjøre noe særlig mye med den. M20 er en gammeldags motorkonstruksjon, men er virkelig en motor for seg selv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Var på Ups å hentet Support girdle kit fra PPF hos i dag. Skal prøve å bli ferdig med bunndelen før jeg reiser i militæret.

wjj126ffrsr3svei3l3v.jpg

stilig prosjekt! :D

men hva er dette forno egentlig? hva er funksjonen?

Den der skrur man imellom bunnpanne og blokk, den støtter festa til veiva så veiva står i ro. Veldig greit og ha om man skal over 600hk?

Rett meg om eg tar feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer bra det! Mange som mener dette er bare bortkasta penger, men selv synes jeg det er greit å ha når man først skal sette sammen en motor. :)

Eg er veldig einig med deg, man veit aldri kor grensa stopper så er like greit å skaffe sånt når man er i gang :)

Eg har sjølv stødgjørdel og er veldig glad for det, målet mitt var jo 4-500hk men no er målet godt 600hk så da er jo det knall og ha ein slik ein :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemmer bra det! Mange som mener dette er bare bortkasta penger, men selv synes jeg det er greit å ha når man først skal sette sammen en motor. :)

Eg er veldig einig med deg, man veit aldri kor grensa stopper så er like greit å skaffe sånt når man er i gang :)

Eg har sjølv stødgjørdel og er veldig glad for det, målet mitt var jo 4-500hk men no er målet godt 600hk så da er jo det knall og ha ein slik ein :P

Ja! Vet jeg ville angret på at jeg ikke monterte denne når bilen står i benken og tynes. :)

600 hk blir nok sykt morro i bilen din! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...