Gå til innhold

Hva slags fanger skal jeg ha? E39


Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Opgraderte nettopp til M5 fangen for en uke nå. Det er veldig fint :D . Alt er fra BMW, kostet 16000 kr med 16% rabatt + lakkering for 2500 kr. (forsikring dekker pga krasjet). Jeg tok ut kontantoppgjør.

z67xgnmk5ewqu8pyku5u.jpg

5vkcnsxw5pssyuj02zfi.jpg

åssen ringer/frontlykter og grøftiser er det du har på bildet her? var kul farge på de, skulle gjerne hatt den samme fargen selv..

Men har ikke runde grøftelys da hvis det har noe å si, har aero front, samme som på bildet over her.

Hva mer består aero pakken av forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Opgraderte nettopp til M5 fangen for en uke nå. Det er veldig fint :D . Alt er fra BMW, kostet 16000 kr med 16% rabatt + lakkering for 2500 kr. (forsikring dekker pga krasjet). Jeg tok ut kontantoppgjør.

åssen ringer/frontlykter og grøftiser er det du har på bildet her? var kul farge på de, skulle gjerne hatt den samme fargen selv..

Men har ikke runde grøftelys da hvis det har noe å si, har aero front, samme som på bildet over her.

Jeg har orginal Hella hovedlys, byttet ut halogen med LED lys 4300K på angel light. Jeg har HID xenon kit 4300K på tåkelys.

Orginal xenon lys fra BMW har 4300 K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av poenget med å bytte er at frontfangeren er herpet. Bilen har blitt parkert litt fort i en snøfonn, så plasten under er rimelig lite vakker. Gidder ikke bruke penger på den, da bytter jeg heller. Har du bilde av bilen, cosmo?

Ok. Da så :)

Er bilder i signaturlinken min. Men kan nå legge inn et her også. Jeg måtte lakke listene på fangeren, da min bil er facelift og hadde lakkerte lister fra før. (for å få helhet).

Fangeren min er en GS type-fanger. Altså kopi.

fiz0h5wxlvaaspfs8fbq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...