Gå til innhold

Hvilken bil ville dere valgt?


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

Det gleder mitt Audi hjerte at så mange Bimmersfolk liker Audi! Hvis jeg skulle valgt en annen bil enn den jeg har i dag (2006 A6) så måtte de være en F10 525D, MEN siden tråden omhandler andre merker enn BMW så må jeg utelukke den :)

Har alltid vært svak for Amerikanske fullsize SUVer så det måtte ha blitt den nyeste Chevrolet Tahoen, som Personbil med 7 seter :)

tcgz12l0jo70r4em48mb.jpg

Er også ufattelig svak for Audis C4 karosseri så en Audi S6 4,2 V8 hadde også vært veldig stas å ha, da selvsagt dønn orginal! Da er bilen nemmelig en aldri så liten ulv i fåreklær :D Nydelige kjøreegenskaper, klassiske Audi-linjer, tidløst design og Quattro gjør bilen til en ganske gøyal kjøremaskin. Pluss også for nydelig V8er lyd, en av de beste jeg har hørt :wink:

l9icufl7vxc3tt9a7h6e.jpg

Men ellers så har de fleste bilene jeg kunne tenke meg utenom den jeg har, nyrer i grillen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er også ufattelig svak for Audis C4 karosseri så en Audi S6 4,2 V8 hadde også vært veldig stas å ha, da selvsagt dønn orginal! Da er bilen nemmelig en aldri så liten ulv i fåreklær :D Nydelige kjøreegenskaper, klassiske Audi-linjer, tidløst design og Quattro gjør bilen til en ganske gøyal kjøremaskin. Pluss også for nydelig V8er lyd, en av de beste jeg har hørt :wink:

l9icufl7vxc3tt9a7h6e.jpg

Svak for de jeg også :) Ganske elegante sleepers :D

rolfi: Fortelle mer? Den var barsk 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så kresen, så lenge det er plassert en seksylindret boksermotor helt bakerst. :)

1a4kzc599x5n9elpkkam.jpg

Porsche uten tvil ja, men som en bruksbil for hele familien er Panamera dessverre stadig litt dyr og Cayenne er utelukket.

Ok, hvis hele familien - og bagasjen deres - skal være med, får jeg heller slå meg til ro med boksermotoren helt foran. :)

576z0a23wv75of8kd5ms.jpg

Tradisjonelt har vårt andre bilmerke vært Peugeot, men det begynner å bli noen år siden de hadde interessante modeller som f.eks 205, 106, 306 og 405.

Ikke engang sjanse for at den nye 508 kan vinne en liten plass i ditt hjerte?

fqr33kpt39065c3o7b8g.jpg

Tilsvarende også med Mercedes-Benz... jeg mistet stort sett interessen etter W124... :roll:

Ja, hva kan jeg si; Mercedes-Benz; from symbol of teutonic over-engineering to mere fashion statement....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rolfi: Fortelle mer? Den var barsk 8)

W124 500E. Håndbygd av Porsche/Mercedes-Benz. De ble visstnok sendt fram og tilbake mellom fabrikkene og hver bil tok ca 18 dager å bygge. 326hk og 480nm, 0-100 på ca 6 sek. (De har blitt målt ned i 5.5sek)

Den er 5.6cm bredere enn vanlige W124 og ser monsterbarsk ut.

mercedes_benz_500e_w124.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...