Gå til innhold

Skru på parklys når man låser opp bilen - E46


Lyktestolpe
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen anelse om det er mulig å programmere slik at parklysene skrur seg på når man låser opp bilen? Har angeleyes som parklys på min bil. Hadde vært stilig om det var mulig. Har hørt noe om folk som har kobla ettermonterte ringer til klupe-lysene, men det går vel ikke i mitt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om ringene er originalt i lykta, er det bare å finne + ledningen til parklys og koble ledningen til kupelyset.

"follow me home"-funksjonen går jo på langlys-hendelen og må nok programmeres av BMW. (Trekke hendelen til langlys en gang bak etter at du har stoppet bilen)

Edit: denne funksjonen går på nærlys og ikke parklys så det blir ikke det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett folk gjøre dette med LED angel eyes, da kobles det en ledning fra angel eyesa på fotlyset under dashen på passasjersiden. Så når du låser opp bilen da, så slåes fotlyset på og angel eyes som er koblet på samme kretsen vil da også lyse opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sett folk gjøre dette med LED angel eyes, da kobles det en ledning fra angel eyesa på fotlyset under dashen på passasjersiden. Så når du låser opp bilen da, så slåes fotlyset på og angel eyes som er koblet på samme kretsen vil da også lyse opp.

JEg har vurdert denne fremgangsmetoden på min e46, men vil ikke coupelysene stå på når man har på lysene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert denne fremgangsmetoden på min e46, men vil ikke coupelysene stå på når man har på lysene da?

Nei. Det er derfor man må montere en diode mellom kupelys og parklys (strømmen kan bare gå én vei gjennom en diode).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter Welcome Lights, og du kan få kjøpt en lysprogrameringsmodul som du først setter opp med USB på PC`en, og kobler til OBC etterpå.

Da kan du få alle mulige lysfunksjoner..

Sitter og vurderer dette på 1-serien også.

Har allerede lyspakken (lys i dørhåndtakene), men det hadde vært mye tøffere om ringene lyste opp også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...