Gå til innhold

Skru på parklys når man låser opp bilen - E46


Lyktestolpe
 Share

Anbefalte innlegg

Som Frode D sier, sett en diode på ledningen du trekker til coupelyset, sånn at ikke ringene slår seg på når du setter på det lyset inni bilen. Det er nok fremgangsmåten JEG ville gått for.

Glad for at bilen min har Welcome Lights. At ringene slår seg på, og lys i dørhåndtak. Men har aldri bruk for Follow me home lysene. Haha. ALDRI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert denne fremgangsmetoden på min e46, men vil ikke coupelysene stå på når man har på lysene da?

Nei. Det er derfor man må montere en diode mellom kupelys og parklys (strømmen kan bare gå én vei gjennom en diode).

Kjekt, får ta en tur å hilse på clas ohlson da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIMLEUCHTEN_AL

aktiv

HEIMLEUCHTEN_KZL

aktiv

HEIMLEUCHTEN_NSW

aktiv

HEIMLEUCHTEN_FL

nicht_aktiv

HEIMLEUCHTEN_BL

aktiv

Dadurch leuchten bei der Heimleuchtenfunktion Abblendlicht, Standlicht, NSW, Kennzeichenleuchte und die Bremsleuchten.

med disse instillinger får du den comming home funktion dette betyr parklys,tåkelys,skiltlys og bremselys

og med dette:

DWA

aktiv

SCHAERFEN/ENTSCHAERFEN

nur_mit_fernbedienung

QUIT_OPT_ENTSCH

aktiv

QUIT_OPT_SCHAERF

aktiv

QUIT_AKUST_SCHAERF

aktiv

QUIT_AKUST_ENTSCH

aktiv

QUIT_AKUST_DAUER_10_MS

aktiv

QUIT_AKUST_DAUER_20_MS

aktiv

QUIT_AKUST_DAUER_40_MS

aktiv

QUIT_AKUST_DAUER_80_MS

aktiv

ALARM_OPT_ABBLENDLICHT

aktiv

ALARM_OPT_FERNLICHT

aktiv

ALARM_OPT_WARNBLINKER

aktiv

FUNK_INNENRAUMSCHUTZ

nicht_aktiv

NEIGUNGSGEBER

nicht_aktiv

NOTSTROMSIRENE

nicht_aktiv

Die letzten 3 Parameter verhindern Fehlermeldungen in der ZKE, wenn man gar keine DWA hat

Gilt das auch für den E46 ??? Wenn der E46 keine DWA hat

får du bilen ti og blinke hvis du låser og åpne bilen også uten arlarm

de siste 3 parameter trenger du til og lure bilen som han tenke du har alarm og feilmeldinger blir ut

ah ja dette får du gjord med ediabas inpa ncs

ncs er programmet som du får gjord dette

og forhandlern kan du gjerne ringe også hvis han hvet det er det mest usansynlig som han får det til eller er villig det og gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har fått programmert blink ved låsing på Bilia i Fredrikstad. tok ca. 30 minutter.

Hvis noen vet hvor kabler og slikt skal legges, så vennligst post her! :D

En DIY tror jeg hadde blitt populær!

Hørtes bra ut, får ta en tur dit selv også da. kan jeg være så frekk å spørre hvor mye det kom på?

Prøvde med strøm ifra coupelyst, diode og inn på ae i helga, og det fungerte ikke. dioden lyste opp, men det var ikke nok juice til å tenne tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gikk ikke så bra idag alt fungerte men fant ikke ikke interiør kabel der jeg kunne koble trigger ledingen hjelp!

Fant noe som kan hjelpe deg for E46:

Many have done this already, and some have problem when starting the car for the AEs to come on the Dome lights won't turn off. To fix it just tap a 3amp or 12v doide to the positive wire that connects to your foot light under the glove box, don't worry the doide will have an arrow on it to tell you which way the electric current will go, it should be pointing outward to the AEs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...