Gå til innhold

16:9 navi fra kina i e39 (finnes til e46, x5 og andre også)


 Share

Anbefalte innlegg

må si den så bedre ut slik den live enn det bilde som lå ute av den tidligere. men trur den passer bedre i e38 pga den buen på toppen : P

men gjør sykt mye med interiøret å få inn en sånn skjerm, det skal sies!!

E38 og 39 + X5 har lik orginal navigasjon. så den passer nok like bra i alle de 3 modellene.

hva med kjørecomputeren som tas vekk da. mister man den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt både og om den kjørekomputern. Har ikke fått installert min enda, men skal si fra hvordan den funker. Kjøpte fra et sted som het hotsaleoutlet.com, men de var veldig trege. Tok nesten to måneder. Med tanke på mva og annet så tror ikke jeg at prisen blir så veldig forskjellig fra de som har begynnt i mellomtiden, så mulig jeg dropper det. Var i utgangspunktet mest ivrig etter å å få prøve en slik enhet selv og slippe styr med oem med alle moduler og kabler.

Virket enkelt og ryddig dette, og kan styres fra rattet dessuten. Har dvb-t som funker i norge også, så vill man ha tv så må man nesten ha denne i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si den så bedre ut slik den live enn det bilde som lå ute av den tidligere. men trur den passer bedre i e38 pga den buen på toppen : P

men gjør sykt mye med interiøret å få inn en sånn skjerm, det skal sies!!

E38 og 39 + X5 har lik orginal navigasjon. så den passer nok like bra i alle de 3 modellene.

hva med kjørecomputeren som tas vekk da. mister man den?

De er ikke 100% like sjø. E38 har en annen ramme rundt, så det blir en glipe der om man setter inn en e39 navi. Jeg har dette so og skal derfor bytte den ramma der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...