Gå til innhold

Hvordan få liv i TV-en (E91 med Navi pro)


Anbefalte innlegg

Hola, har tv-funksjon i bilen min men etter at det analoge bakkenettet ble slukket er det jo bare snøstorm. Har riks-tv abonnement fra før av og ser nå at man kan få ekstra abonnementskort gratis så da tenkte jeg det kunne vært en idé å få liv i dette igjen.

Har hørt med BMW men der var det ikke mye hjelp å få, tenkte derfor å høre her. Noen som vet hva jeg trenger og hvor det kan kjøpes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola, har tv-funksjon i bilen min men etter at det analoge bakkenettet ble slukket er det jo bare snøstorm. Har riks-tv abonnement fra før av og ser nå at man kan få ekstra abonnementskort gratis så da tenkte jeg det kunne vært en idé å få liv i dette igjen.

Har hørt med BMW men der var det ikke mye hjelp å få, tenkte derfor å høre her. Noen som vet hva jeg trenger og hvor det kan kjøpes?

Dette lar seg gjøre, da en rikstv mottager går på 12 v, men disse er bare utstyrt med en antenne, som gjør at mottagersignalet ikke er bra nok i fart.

Det fins digitale mottagere for bilbruk, men ingen av disse er RiksTV godkjente (ja vi bor i Norge), noe som gjør at det bare er gratiskanalene som vises. Altså NRK..

I tilleg trenger du en ingang for aux kilde i din bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...