Gå til innhold

Saft's E46 Coupe: Bilde etter senk!


Saft
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann.

Da er det kanskje på tide med en liten update her. Har hatt lyst på mulitfunksjonsratt siden jeg kjøpte bilen og bestemte meg i slutten av Januar for å få dette på plass. Fikk pris fra Brages Bil i Ålesund på montering av knappe sats. Dette skulle de ha 6000,- for, så jeg tenkte jeg skulle gi det et forsøk selv. Bestilte da: 65710021159, MONT. SATS, denne betalte jeg 2000,- for.

5481554015_65faa56798_b.jpg

I tillegg til dekselet var det også med litt kabler, kontakter og krympestrømper.

Slik så det ut før jeg begynte på jobben

5481552945_e57e984cdd_b.jpg

Og dette viser satsen ferdig montert

5482149828_e8e7d73b45_b.jpg

Til slutt et lite bilde av hovedgrunnen til at dette ble montert

5482153254_5501a02af0_b.jpg

Selve jobben var unnagjort på ca 2 timer, inkludert kaffe og bolle pause! 8)

Fulgte en DIY jeg fant HER

Kjempe enkelt og greit å montere dette, spesiellt når man sparer 4000,- Ingen behov for programmering etterpå, alt funker som en drøm. Bortsett fra tlf funksjonene, men det regner jeg med er fordi jeg ikke har tlf montert! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg montert sommerhjulene. Disse subber litt visst jeg virkelig går inn for det og vurderes derfor solgt eller byttet i noen hjul som garantert ikke subber.

Ta kontakt visst det skulle være av interesse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Ups, har vært særdeles liten aktivitet her.

Var på PKK forrige fredag, og har med det skaffet meg litt jobb. Må bytte bremserør bak, fjær på førerside bak var knekt og stabstag venstre side fremme må byttes. Fikk ny bremserør i går, så tenker å sette igang med bytting i dag. Noen her inne som har gjort den jobben før? Så litt på det i går kveld, og tenker å løsne tanken å slippe den ned på akslingen. Ser ut til at jeg ska få nok plass da. Men alle tips&triks mottas! :)

Angående fjæren bak, bestillte like så greit et 40/50 senkesett fra GS, blir vell litt lavere med det kontra M-Tech II fjærene. Eller tar jeg feil?

Stabstaget er også bestillt fra GS.

Får vell også legge til et bilde av bilen slik den ser ut nå:

q7jywci9jii6gynaivrt.jpg

Til slutt så fikk jeg ta en titt på bil nr. 5 av alle m635i i dag, rød med svart skinninteriør. For en vogn!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte kanskje et par timer, men hara bytta MANGE bremserør før og hadde løftebukk osv så skrur du i garasjen tar det fort litt mer tid. Pumpa bare på pedalen. Det som fungerer best. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...