Gå til innhold

e60 520ia M-teck simply clean. til salgs! nye bilder må ses!


kevine30
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

ble griserå med csl... monterte det på samboeren sin e46 også (glassfiber)... jeg tok en råtjangs å lakka den uten å prøvemontere den :/ og det gikk faktisk bra.. hehe..

måtte "massere" opp noen av hulla til f.eks kabelgata og låsekassen, ellers passa den rett på... heldigvis :)

men måtte sparkle oppå flaten pga ujevnheter da. men klaringer og slik ble bra.

er det 10X20 dimensjon på felgene bak, og hva er dekkdim? måtte skjermene evt valses? har meget lyst på slike felger selv på min e39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått ! blir vel godt når Concave kommer på ; )

skal tru om jeg er den første i norge med denne bakluka? :D på e60!

har aldri eid bilen menst sommer felgene har hvert på, så gleder meg for å si det sånn 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Neeeh, gå får sebring. Blir overkill med 4 utblås på 520i.. Det er pent, men penere med enkel eksos spør du meg :) Kjedelig når eg kommer med min 530d med anonym, originalt eksosanlegg og fliser din med 4x utblås :P Eller...?

Neeei, det var nå min mening ! Synes bilen din er rå slik den er nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det jeg menner egentli å, 520i med 4 utblås blir litt feil. men er litt kult med 4 å da :)

men er litt usikker på hva den kommer til å passe best med #-o trur det blir sebring, for har hørt at det er grei lyd ikke for mye liksom :)

for orginal eksosen blir litt for stuslig og absolut ingen lyd! vil ikke ha for mye heller, pga at dette er comfort bil :) blir bare for dumt med masse lyd på 520iA :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det som ser best ut er jo dobbel! Jeg sier drit i at det ikke er en 545i. Du får jo folk til å lure når du kommer kjørende forbi ;)

Vurderer en E60 selv, men da MÅ den ha m-teck slik som din, for ellers så blir det fort litt gubbete og kjedelig.. Din er jo ganske så rå :)

Har hørt at disse bilene er veldig godt beskyttet mot rust, stemmer det med din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ser best ut er jo dobbel! Jeg sier drit i at det ikke er en 545i. Du får jo folk til å lure når du kommer kjørende forbi ;)

Vurderer en E60 selv, men da MÅ den ha m-teck slik som din, for ellers så blir det fort litt gubbete og kjedelig.. Din er jo ganske så rå :)

Har hørt at disse bilene er veldig godt beskyttet mot rust, stemmer det med din?

sant så sant :) men blir ikke eksos akkurat nå lell, må spara litt først :P

har ikke hørt noe spess om det nei, men hørt at ramme og alt er så si av aluminium så da blir det nå ikke rust :D

denne er nå til salgs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...