Gå til innhold

Hva slags felger synes folk passer til e46 ?


dj_maz
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sdbfq0tmlht6himcrv5s.jpg

Det er jo et hav av felger å velge mellom. Men kanskje noen som har noen synspunkter ? :roll:

Disse har jeg, bare i matt gull. Har blågrå bil, og syns det passer utroolig bra. Jævlig tøffe felger i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sdbfq0tmlht6himcrv5s.jpg

Det er jo et hav av felger å velge mellom. Men kanskje noen som har noen synspunkter ? :roll:

Disse har jeg, bare i matt gull. Har blågrå bil, og syns det passer utroolig bra. Jævlig tøffe felger i mine øyne :)

Noe i denne duren ?

b4yx5f2g56rs680hxkp2.jpg

fxdl187l47mnkbi0675i.jpg

ikke feil det heller ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at akkurat E46 ser best ut uten kant, og har selv veldig lyst på BBS CH, men absolutt ikke feil de BMW Performance felgene heller!

Jeg er også helt enig i at E46 ikke kler felger med kant. Kryssekerfelger a la M3 CSL er aldri feil på en E46, men man kan gjøre det billigere med f.eks Style 42 II. Forskjellige BBS felger passer også utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen skikkelige konkave felger tar seg bra ut på e46 :D sånn som det er på den TIAG coupen som lars har lagt ut, er linea corse felger :wink:

har snakket med han som er eier av den e46'en der. For å få plass til de felgene i den sizen der så må man valse hjulbuene bak. Fremme er de passelige. Felgene er e92 passform på. front 19x8.5 ET30 og bak 19x10 ET37. felgene heter linea corsa 818. og dekka som står på der er 225/35/19 and 255/30/19.

Men vet ikke hvor sugen jeg er på å begynne å valse hjulbuer :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...