Gå til innhold

Min E36 328 copue -FOR SALG s12- SOLGT


Clausfox
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Feite felger på de siste bildene der, hva slags felger er detta ? :)

Om du har tenkt deg å bytte hjerne som jeg leste før her, ta kontakt med eirik viste her på forumet !

Har kjøpt hjernen hans og har m50b25 sammen med hjernen, det funker som fjell, går en god del bedre med denne hjernen og innsuget :) .

Det er å anbefale !

Akkurat nå står motoren i deler for mer trim men prøveturen jeg hadde før dette med kun innsug og hjerne så gikk det helt ok :)

Fin bil, lykke til med prosjektet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite felger på de siste bildene der, hva slags felger er detta ? :)

Om du har tenkt deg å bytte hjerne som jeg leste før her, ta kontakt med eirik viste her på forumet !

Har kjøpt hjernen hans og har m50b25 sammen med hjernen, det funker som fjell, går en god del bedre med denne hjernen og innsuget :) .

Det er å anbefale !

Akkurat nå står motoren i deler for mer trim men prøveturen jeg hadde før dette med kun innsug og hjerne så gikk det helt ok :)

Fin bil, lykke til med prosjektet ;)

Felga bare låner jeg ifra broen min.. Men tror det er BBS RC felger!

høres bra ut! jeg må nok bytte ut hjernen sånn at den ikke går i nødmodus på 5500rpm, men har du noe anelse på hva det koster? :)

Har sett prosjektet ditt! ser veldig bra ut! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feite felger på de siste bildene der, hva slags felger er detta ? :)

Om du har tenkt deg å bytte hjerne som jeg leste før her, ta kontakt med eirik viste her på forumet !

Har kjøpt hjernen hans og har m50b25 sammen med hjernen, det funker som fjell, går en god del bedre med denne hjernen og innsuget :) .

Det er å anbefale !

Akkurat nå står motoren i deler for mer trim men prøveturen jeg hadde før dette med kun innsug og hjerne så gikk det helt ok :)

Fin bil, lykke til med prosjektet ;)

Felga bare låner jeg ifra broen min.. Men tror det er BBS RC felger!

høres bra ut! jeg må nok bytte ut hjernen sånn at den ikke går i nødmodus på 5500rpm, men har du noe anelse på hva det koster? :)

Har sett prosjektet ditt! ser veldig bra ut! :applause:

hjernen som Eirik selger betalte jeg 4100 for :) .

Synes ikke det er så ille i og med at den er chippet i tilleg, med tanke på at chip koster masse også .

Skal du ha en ren hjerne må du jo sikkert ut med 1500 spenn, også får du jo chipen i tilleg og fjerning av startsperre, så grei deal det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw hvis det er 328 med b25 ledningsnett du har så har jeg en hjerne som jeg kjøpte på ebay her for noen måneder siden som er til b25 med vanos, har forøvrig 2 stykker men den som er handlet fra ebay vet jeg er i 100 % stand !

Om dette skulle være interessant så ligger den der :)

ja er 328 med b25 ledningsnett!!

Takk for tilbudet! men må nok høre med han Eirik! vil ha sånn chippet hjerne jeg også :twisted:

også vil jeg ha bort starts sperra så jeg slipper å bruke 2 nøkler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw hvis det er 328 med b25 ledningsnett du har så har jeg en hjerne som jeg kjøpte på ebay her for noen måneder siden som er til b25 med vanos, har forøvrig 2 stykker men den som er handlet fra ebay vet jeg er i 100 % stand !

Om dette skulle være interessant så ligger den der :)

ja er 328 med b25 ledningsnett!!

Takk for tilbudet! men må nok høre med han Eirik! vil ha sånn chippet hjerne jeg også :twisted:

også vil jeg ha bort starts sperra så jeg slipper å bruke 2 nøkler

Problemet da er at hjernen eirik viste selger er tilpassa b28 ledningsnettet :( .

kontakt stykke til hjernene er forskjellig fra b28 og b25 så da passer ikke hjernen eirik viste selger !

da må du i tilfelle montere tilbake ledningsnettet fra b28'n :) .

Men hjernen har jeg i alle fall om du skulle vært interessert, helt original ikke chipp eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...