Gå til innhold

Min E36 328 copue -FOR SALG s12- SOLGT


Clausfox
 Share

Anbefalte innlegg

Liten update, da er bilen nesten ferdig Tectylert under, mangler under kjermbuer og hjulbuer.

Har montert eksosdeksler og eksos. men lyd demperen skal poleres før den skal på igjen :lol:

IMG_0815.jpg

IMG_0823.jpg

IMG_0825.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Update!

Testa bilen idag, å ble skuffet da den gikk i nødmodus igjen da vi dro ut 3gir, så nå går den kun til 5500rpm :cry:

Håper håper jeg finner ut feilen snart! [-o<

Men ellers fungerte bilen godt, litt dålige vinterdekk og ulyd i hjullager! Men nå skal sen snart sendes til ens om skal sveise inn ny bakdel siden det er en liten bulk i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Åhei å det GÅR!!!! Ny omprogramert hjerne ifra Eirik er testet! spant 1,2 og 3gir! (med 15") å den går ikke i nødmodus lengere! :D

Merket STOR forkjell med ny hjerrne! et mye bedre bundrag å et mye råere arbeids register! sperrer på ca 7000rpm. Video kommer neste gang jeg skal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja ! :)

Godt du er fornøyd !

Annbefalte deg en slik en her for litt siden :) .

Mye igjen på bilen nå eller :) ?

Oh yes! ble nesten litt får rå nå!

Mye igjen! lakkering, driv å bytter HELVETES hjulager, lekker litt ifra origen på oljepinnen, har gjort et forsøk idag på å tett den, har sandblåst og syre grunnet bagarserom og 1 strøk med lakk.. men har igjen mye! Har også noe andre greier jeg holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt å sandblåst reservehjul brøn som ble syre grunnet og ZINK grunnet.

Fått festet batteri

Fjærben stag forran og bak.

driver å tar av hjul lager på høyre side.

IMG_0906.jpg

IMG_0916.jpg

IMG_0917.jpg

IMG_0919.jpg

IMG_0937.jpg

Satt også på hetter over dempera, siden man må ha det for å komme gjennom EU-Kontroll

IMG_0938.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjulagret er i orden endelig. fikk testet den litt på lørdag, å alt ser ut til å fungere fint. nye hjernen fungerer KJEMPE bra! kjørte ca33mil mest bykjøring, å bruke rundt 35liter! så mærket stor forkjell med bensinforbuk med den nye hjernen! også går den MYE bedre!

ble detsverre litt "kappkjøring" med en Saab 2,3turbo chippet 2006 mod... men da jeg kom opp i 180 tok jeg han detsverre igjen :lol: når han kom bort lurte han svært på hva slags motor min hadde, så da måtte jeg si 325! :roll::D

IMG_0942.jpg

IMG_0947.jpg

IMG_0959.jpg

IMG_0960.jpg

Enste felgene jeg har.. men fungerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...