Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Vel, har ikke mye å oppdatere med for øyeblikket, men sitter og ser på bmwccn videoer jeg fikk når jeg ble medlem i BMWccn under motorshowet i lillestrøm forrige helg,

må si det er mange tøffe bmwer i dette langstrakte land! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lakkern som skal se på bilen min er ikke helt velvillig, og glemmer at han har avtale med meg xD så håper han husker det på mandag, så jeg får pris på retting og lakkering av shitn ;)

Jeg slenger nok med m-speil og bakruetsenker samtidig når bilen får noen strøk på kroppen, men er usikker på om jeg skal bygge om til elektrisk innfoldbare speil eller om jeg bare skal ha manuelle innfolrbare? er det verdt de ekstra kronene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg elektrisk innfoldbare speil og må si det er litt stas at alle må styre med å legge inn speila mens jeg bare trykker på en knapp :P

Kjipt å ha med en sån lakkerer å gjøre. Da jeg fikk fronten min lakkert for noen uker side så var de på lakkeringsverkstedet kjempehyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har lakkerern endelig vært innom, og det ser bedre ut enn jeg trodde! Han mente kun høyre rammevange var skriv, så det ville ikke bli noe problem! Så nå er det bare å vente på penger, så blir det full gass fremover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir så deppa når jeg ser på bilen din, den ser utrolig bra ut! Og så ser jeg for meg bilen min:p men nå blir det hella faceliftlykter foran og bak, m5 fangerne kommer på, 2x endepotte for nå, får se om 4x frister mer etterhvert.. 19" gs evolution 2, senk og Carbon frontleppe, gleder så villt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De du henviser til ovenfor er depo sine lykter, er akkuratt de som jeg kjøpte fra gs. De har 5 (?) dioder i lykten istede for en hel ring som de orginale (hella) har. Hella lyktene på gs koster jo 15.000,- (varenr.63126912435S)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...