Gå til innhold

Lys Problem, må opp på 2000rpm for at lys kjem på E34


BmwFrik
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har ein 525TDS E34.

Det har seg sån: Eg vasla bilen grundigt med kun Varmevatten for å spyle av litt skit.

Etter vasken skifta eg Motorolje +filter og dieselfilet. hadde nokon start å stopp då berre for å kontrolere olje mengde å div. Kjørte så derifrå og til trening, når eg skulle parkere på trening klarte eg å kjøve bilen. Vridde om nøkkel igjenn å starta, men ingen lys i dachbord eller kjørelys kom på. ruste så bilen opp til 2000rpm då høyrer eg eit lite klikk inn i eit rele som ligg innan for dachbord. og etter det har der ikkje vert noko lys før eg rusar den opp på 2000rpm.

Problemet fekk eg i fjord vinter og, men så på vårparte kom plutseleg lyset tilbake.

Dynamo skifta eg i fjord vinter.

Er så surt å måtte ruse bilen opp på 2000rpm når den er kald.

Kan det vere eit styrerele ein plass som ligg å fjuskar?

Nokon som kjenner til dette problemet?

Ole Rasmus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virkar som bilen ikkje tar ladding før eg kjem opp på 2000rpm når eg målar når dette problemet intreffer, men så plutsleg er problemet over etter lang tid med problem å då tar bilen ladding med ein gang når eg startar (Dvs, at kjørelys,dash bordlys og intrumentlys kjem på etter service inidatoren sluttar å lyse).

Så eg trur ikkje problemet ligger i dynamo, men må ligge ein annan plass.(Skifta som sakt dynamo i fjord vinter etter at den rauk, då gjekk bilen i ein slaks "nød modus" eg mysta alt lys inv. og utvendigt, men kunne kjøre bilen nokon få km før den stoppa å drage)

Veit du kor eg kan finne kjørelys-rele eller lysmodul`? Har sjekka alle sikringar og kakka i alle rele.

Muligens Problem?: Ac Vifta på bilen er kopla av pga defekt lager/vifte.

Kontakta ut og inn på vifte modul henger stripsa fast til vifte, men ikkje tetta med noko hylse.

Lurer derfor på om vatnet eg har spylt kan ha ført til at det har slått ut noko i den elektriske kretsen.. Skal uansett skifte AC-vifta med ny og få på kontakta til helga når eg kjem heim frå offshore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...