Gå til innhold

Radarvarsling på SMS, hvem er best?


Myrdal
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte å begynne å motta radarvarsling på SMS nå!

Men hvilken av tjenestene er det som fungerer best? SMS-Radar eller Politiet.net sin?

Vet at det er basert på at folk tipser, men noen som har prøvd noen av de og har tilbakemeldinger? Hvor ofte blir du varslet o.s.v?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert medlem av de to tjeneste ganske lenge. Fungerer veldig greit, men ofte meldingene kommer altfor seint på mobilen. Dyrt også. Så jeg kjøpte meg en laser varsler og det anbefales meget. Den gir ikke feil signaler, den (min gjør det) piper og blinker 348m før selve laser mannen så god tid å bremse opp. Hatt den ett år no og er stor førnøyd. Vet det ikke er lov med slik, men mye som ikke er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert medlem av de to tjeneste ganske lenge. Fungerer veldig greit, men ofte meldingene kommer altfor seint på mobilen. Dyrt også. Så jeg kjøpte meg en laser varsler og det anbefales meget. Den gir ikke feil signaler, den (min gjør det) piper og blinker 348m før selve laser mannen så god tid å bremse opp. Hatt den ett år no og er stor førnøyd. Vet det ikke er lov med slik, men mye som ikke er lov.

Tør jeg spørre hva slags varsler dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte å begynne å motta radarvarsling på SMS nå!

Men hvilken av tjenestene er det som fungerer best? SMS-Radar eller Politiet.net sin?

Vet at det er basert på at folk tipser, men noen som har prøvd noen av de og har tilbakemeldinger? Hvor ofte blir du varslet o.s.v?

Du får begynne å kjøre pent så slipper du det magnus ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert medlem av de to tjeneste ganske lenge. Fungerer veldig greit, men ofte meldingene kommer altfor seint på mobilen. Dyrt også. Så jeg kjøpte meg en laser varsler og det anbefales meget. Den gir ikke feil signaler, den (min gjør det) piper og blinker 348m før selve laser mannen så god tid å bremse opp. Hatt den ett år no og er stor førnøyd. Vet det ikke er lov med slik, men mye som ikke er lov.

Tør jeg spørre hva slags varsler dette er?

Det er så klart en Whistler

Står mye om det her:

http://www.whistler.no/faq.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tenkte å begynne å motta radarvarsling på SMS nå!

Men hvilken av tjenestene er det som fungerer best? SMS-Radar eller Politiet.net sin?

Vet at det er basert på at folk tipser, men noen som har prøvd noen av de og har tilbakemeldinger? Hvor ofte blir du varslet o.s.v?

Du får begynne å kjøre pent så slipper du det magnus ;) hehe

Tar det da alltid pent jeg :) KJekt å ha vettu =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...