Gå til innhold

min e36 FERDIG Bilder! og nå VRAK!!!!nye bilder


e-30335i
 Share

har kjøpt en e-39 M5 spoiler, skal den lakkes likt som bilen eller forbli svart?  

64 stemmer

  1. 1. har kjøpt en e-39 M5 spoiler, skal den lakkes likt som bilen eller forbli svart?

    • lakkert
      45
    • sort
      19


Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjørte inn på en vei og der var det helt sinnsykt glatt og fikk sladd som ikke jeg fikk retta opp igjen, så da snurra jeg og traff hjørnet på en vegg med ræva! så det smalt godt kan du si. men takket være bimmers ser det ut som at delene jeg trenger kan være raskt på plass og bilen blir like fin igjen håper jeg.. tar litt bilder i morgen, skal se over skadene i morgen, å ta noen mål for å sjekke om bilen har blitt skjev...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! har nå fått sett over skadene på bilen..

har fått 3 knekker på rammevangen på høyre side samt 2 sekundærskader i bakskjermen.. var i dag å henta bakstillingsdeler og bakfanger hos nsr og alex her på forumet! DETTE ER TO FANTASTISKE GUTTER! super service, å ikke minst snakker sant! så skal jeg hente bakluke på sondag så ser ut som delene er i boks.. begynte å rette litt i dag og fortsetter i morgen.. trøbbel med å laste opp bilder men det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...