Gå til innhold

Stjerna's E30 M3! Rustsveising ferdig :) s12


stjerna
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 208
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se der ja, da ble det handel. Sondre sendte meg melding for en stund siden, og lurte litt på denne.

JEPP, det ble det!! Er veldig fornøyd med bilen!! Har begynt prosjekt for å få den finere :D Så den burde være nokså bra når den skal ut å kjøre igjen til våren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

Kan nok kanskje være en ide å ta av bakfangeren, mener jeg kunne skimte et lite rusthull på venstre side bak nederst i brønnen bak venstre bakhjul.

Håper du får mye glede av bilen, har hatt mye morro med den selv.

Har handlet meg 320i coupe -94 bygd om til M3, med masse godt arbeid:-)

Hei!! Skal ha den av uansett, for skal prøve å få fangeren til å sitte litt tettere inn til skjermen på ene siden!! Men takk for tipset :D

Regner med jeg for mye glede av bilen!! De bilene er jo kjempe morsomme å kjøre, iallefall med gr N understell :D Han kameraten min som var med å kikket på bilen ville også kjøpe sammme til sin :D Vet du hvor man får kjøpt slik i norge?? Han ville ha samme oppsett som på min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

Kan nok kanskje være en ide å ta av bakfangeren, mener jeg kunne skimte et lite rusthull på venstre side bak nederst i brønnen bak venstre bakhjul.

Håper du får mye glede av bilen, har hatt mye morro med den selv.

Har handlet meg 320i coupe -94 bygd om til M3, med masse godt arbeid:-)

Hei!! Skal ha den av uansett, for skal prøve å få fangeren til å sitte litt tettere inn til skjermen på ene siden!! Men takk for tipset :D

Regner med jeg for mye glede av bilen!! De bilene er jo kjempe morsomme å kjøre, iallefall med gr N understell :D Han kameraten min som var med å kikket på bilen ville også kjøpe sammme til sin :D Vet du hvor man får kjøpt slik i norge?? Han ville ha samme oppsett som på min :D

Heisann

du fikk jo med det skrivet om gruppe N settet, og der står jo original nummeret fra BMW øverst, så da kan du enten gå til din lokale BMW forhandler, eller bestille fra KOED.no som sikkert også kan skaffe, eller gjerne GS, eller en forhandler i tyskland slik som jeg gjorde.

Jeg mener det Grp N settet er rimelig genialt i forhold til masse av de jalla tingene en kan få kjøpt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

Kan nok kanskje være en ide å ta av bakfangeren, mener jeg kunne skimte et lite rusthull på venstre side bak nederst i brønnen bak venstre bakhjul.

Håper du får mye glede av bilen, har hatt mye morro med den selv.

Har handlet meg 320i coupe -94 bygd om til M3, med masse godt arbeid:-)

Hei!! Skal ha den av uansett, for skal prøve å få fangeren til å sitte litt tettere inn til skjermen på ene siden!! Men takk for tipset :D

Regner med jeg for mye glede av bilen!! De bilene er jo kjempe morsomme å kjøre, iallefall med gr N understell :D Han kameraten min som var med å kikket på bilen ville også kjøpe sammme til sin :D Vet du hvor man får kjøpt slik i norge?? Han ville ha samme oppsett som på min :D

Heisann

du fikk jo med det skrivet om gruppe N settet, og der står jo original nummeret fra BMW øverst, så da kan du enten gå til din lokale BMW forhandler, eller bestille fra KOED.no som sikkert også kan skaffe, eller gjerne GS, eller en forhandler i tyskland slik som jeg gjorde.

Jeg mener det Grp N settet er rimelig genialt i forhold til masse av de jalla tingene en kan få kjøpt:-)

Stemmer det!! Han gitt kopi til kameraten min, så han kan gi til koed :D

Gratulere med ny kjerre!! Mye arbeid å gjøre på den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jøsses!! Det blei jo sykt bra.... Tatt plenumet og toppen au??

Må nok ta den jobben på min og :wink:

PS: Blir litt skeptisk når æ ser du har "strap on" klistermerke på verktøy kassa di :shock: ???

Ble ganske fornøyd :D Ser jo nesten nytt ut :D Gikk et par timer med dremmel og autosol på de små delene!!

Har ikke tatt plenumet eller toppen ennå, men det begynner å nærme seg det også. Har bestillt åpent konet filter og brakett også. Så satser på at motor rommet skal bli våren :D

Du må få tatt innsuget ditt også!! Må ikke du tenke så skittent Thomas :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...