Gå til innhold

Hei Skulle hatt Bensinpumpe og Bagarsjelås til E30 1989 Mod!


Audi4life
 Share

Anbefalte innlegg

Hey, Har lett litt rundt og tror dette er det letteste stedet for meg å finne litt deler til E30'en min.

Skulle gjerne hatt deler til en E30 1989Mod Sedan 1,6i. firedørs...

Delene jeg trenger er:

-Bensinpumpe

-bagarsjelås med nøkkel

ettersom sikker noen skjønner har jeg også en bunnpanne i stål som ikke passer bilen til salgs. her kan bilder og hvilke bil den satt på fremvises.

Send meg gjerne pm eller ønskes raskest mulig salg kan jeg nås på 41217089.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres nydelig ut. skal sjekke ut bakstillingen etterpå jeg og se hvordan den ser ut så sender jeg deg en PM. Litt usikker på hvordan det er mulig å sjekke type bunnpanne det sitter på bilen, trodde det satt en m10 motor på den så er det jeg har av bunnpanne( hvis jeg ikke finner det ut etter noen timer, tar jeg noen bilder av den) for var egentlig sikker på at jeg hadde kjøpt riktig helt til den skulle dyttes på:S Færene bak du har, er i nogenlunde god stand eller? og ikke kappet?

Tar det litt mer jeg trenger.

- Bagarsjelås pluss nøkkel hvis mulig (min er hvis prøvd brutt opp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, ingen som har en bunnpanne(m40) liggendes eller? Skulle gjerne dytta Audi'n inn for vinteren, men har funnet ut at E30 går fælt dårlig med hull i bunnpanna.

Skulle gjerne også hatt:

- PanserlåsWire

- Bensinpumpe til E30 1989Mod 1.6L Sedan

- Bagarsjelås med nøkkel

- Hvis noen ønsker å bli kvitt noen nesten ubrukte Vinterfelger på 15"

- Dempere Foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var oppe på Mekonomen Hadeland for å hente bunnpannepakningen til bunnpanna, og hadde tilfeldigvis med den gamle min med et lite hull i så spurte han om jeg ikke skulle ha bunnpanne også(for han synes min så litt hullete ut) så sa jeg at jeg tenkte egentlig å kjøpe en brukt for hadde fått tak i brukt bunnpanne før(faktisk for 350kr pluss frakt inne her, men den holdt bare i to mnd, så er en grunn til at jeg søker dempere også:P) så sa han at han hadde en inne her for 1157kr jeg kunne kjøpe hvis jeg ikke fant noen brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...