Gå til innhold

Mitt z3 coupe prosjekt/banebil: Blir levert i innbytte.


milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kör på med mörk grå du! Det blir kalas bra, så syns inte bromsdammet :lol:

Vi får se hva som skjer. Satser på lakkerte felger til våren!!

i dag har vi for dag nr 2-3 prøvd å feste setene. Problemet er at setene blir for brede. Blir derfor sittene skjevt, men det er ikke så krise. Etter å snakket mye med hagenisse i løpet av høsten fant jeg ut at det måtte gå å lage festeanordningen selv. Nå er vi endelig i mål med ett sete. Derfor har jeg bestilt alt komplett fra vacmotorsport til fører setet!! orket ikke tanken på å gjøre dette igjen og i tilegg skulle prøve å montere sliders.

det som gjenstår er å sveise alt 100% Lakkere det igjen, samt få montert 3 punkt feste, samt 4 punktsfestene. Håper på å få deler fra vac om 10 dager. Så blir det endelig montert igjen.

Her er bilder for de som forstår hva dette er. Jeg har ca 1-2 mm klaring til listen ved døren. samt 1-2 mm klaring på midtkonsollen.

Klaring.

z3004.jpg

z3003.jpg

feste

z3005.jpg

z3002.jpg

z3006.jpg

z3008.jpg

z3009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der var ikke ille. De fleste må kutte i stolene. Dog er det mye lettere på passasjersiden ettersom du ikke skal linje opp til rattet.

Har du fortsatt beltet i behold?

Det blir sikkert ikke bare plug and play på førersete nei. Belte er i behold. Venter litt med 4 punkts.

Kjøpte de under for å gjøre instalasjonen litt lettere. Men jeg bleder meg til å se plassen!!

SeatbeltMountWeb5.jpg

4punktsfester.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolt-on er det, men det er likevel et stress ut av en annen verden. Men nå har du jo gjort det før. :)

Blir spennende hvordan det blir i din bil.. har ikke prøvd noen annen Z3 med bøttestol.

bolt-on og bolt-on fru blom... Jobbet noen timer med det i dag og er ikke ferdig. Men jeg har 10 tommeltotter så ble vel ikke forbauset. Får se om jeg rekker å se på det mer i morgen. Er justeringen som er det vansklige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justeringen? Hva tenker du på?

Vac-platene er jo bare å skru i, så får du bare prøve dytte alt så langt inn i bilen det går.

Justeringen blir litt feil å si, men hvor sliderne skal stå på vacplaten. Det at sliderne er involvert gjorde at det ble litt vanskligere. Men jeg kunne bare skrudd det sammen uten sliderne for så å satt på sliderne etterpå!! Hvor langt bak har du feste til 4 punktsselen? Den må jo nesten ved siden av 3 punkten!

Jeg var litt sliten i går så det var sikkert derfor det ikke gikk så bra!! Du får komme innom å se på den en dag.

Fikk fjernet m merke bak samt det bs motorsport så da ser den litt lekrere ut!! Skal ikke kjøpe Hartge pottene mine da? Kan du bygge om litt bak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har bare ett bilde fra etter kjøringen på sigdal i dag. Det var helt konge. Fangern fikk seg en liten trøkk, men er ikke sjokert over det!!! Var litt bekymret siden jeg har ganske bra dekkstrekk. 225 dekk på 9 tomms felg bak. Satt som ett skudd. Jeg har "suv" pigger i dekkene som gjør at det sitter litt ekstra godt. Satser på en dag til på sigdal!!

IMAG0234.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...