Gå til innhold

Hva slags "bybil"/bil nr. 2 bør vi kjøpe?


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt veldig mye på å kjøpe meg en eldre Porsche selv i det siste. Høres ut som om dere har litt peiling.. :) Hvordan er driftsikkerheten egentlig? Er student så vil ikke ha noe som må påkostes flere titusener i året på deler. Tenker hovedsaklig på en gammel 911 eller gjerne en 914 hvis jeg får tak i en fin en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En outsider er 968 Coupé. Det er en meget fin konstruksjon som helt klart har vært undervurdert i alle år. Den har imidlertid fått sin renessanse nå og prisen stiger hurtig på fine eksemplarer.

Kjøper jeg en Porsche igjen skal den også brukes... ingen fare... klart gutta må på tur... 8)

Ligger en tilsynelatende fin 968 på finn nå, selv om den har en noe trist fargekombo:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22149879

Den mangler også i mine øyne et sett klassiske felger fra Porsche eller BBS.

Sikkert ingen dum bil det heller nei!

Ut på tur! Høres bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":24wdu8v9]Denne her også ligger jo i midtsjiktet, om du styrer unna S-utgaven.

Ingen dum bil!

25_-612504675.jpg

Sammen med E85 3.0Si da :)

Boxster er absolutt et alternativ, men det er S-utgaven som har ytelser som en skikkelig Porsche. Jeg har også lyst på baksetene i en 911... om ikke annet kan de brukes til bagasje, jakker, kamera og forfriskninger. En 911 er utrolig praktisk på den måten med tanke på at det er en av markedets hurtigste og beste sportsbiler... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2tyntcms]Tror nok Fredrik vurderer det slik at den lille bybilen må være såpass praktisk til bruk for 4, slik at en "skikkelig" bil nr.2 kan få gjennomslag uten for mange protester :)

Alles klar... Quadratisch, Praktisch, Gut... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...