Gå til innhold

"Følsom" gasspedal og feilkode 191? e46


Bellen
 Share

Anbefalte innlegg

Har i den siste tida hatt litt problemer med "følsom" gasspedal når eg skal ta laust i første gear, og når eg gir gass når eg triller rolig i andre gear på min 325. Dette virker ikkje til å vere heilt heldig på SMG-kassa, da turtallet kommer først opp til litt over 1000 rpm før clutchen høgger til og viplash er vanskelig å unngå.

Derfor tok eg i dag å kobla til Carsoft for å sjå etter eventuelt feilkoder. Fekk da fram feilkode 191, og på den tyske verisjonen stod der noko om lambdasonde????? Kom da på at eg hadde ein engelsk crack, og tok samme diagnose på den. Samme nummer på feilkode kom fram, og i teksta stod det noko om Fuel pressure og noko om at ein ventil ikkje kunne opne? (Var så klart så dum at eg glømte å skrive ned, og min husk er ikkje den beste #-o )

Sletta så denne feilkoda og i samme slengen så slette eg adaptions values og tok meg ein prøvetur,

og nå clutcher bilen like mykt som ein persisk pusekatt igjen \:D/

Tok ny diagnosetest, men denne feilkoda kom ikkje fram igjen, men prøveturen var ikkje så lang.

Tidligare har eg hatt feilkodene 171 og 174 som betyr at motoren går for magert, men dei feilkodene har eg ikkje hatt igjen sidan i sommar.

Så nå lurer eg på om motoren får for lite bensin, og om kva som kan skyldes det. I følge serviceheftet, så burde bensinfilteret vore skifta for 30000km sidan, men eg har ingen garanti på det sidan bilen då ikkje var i mitt eige. Eg skal sjølv ta oljeskift og litt service på bilen snart, burde eg da skifte bensinfilteret også?

Ser det blei litt mange spørsmål her nå, men det er altså bistand til feilkoda 191 eg vil ha. Nokon som har formeining om den og kva tiltak eg bør ta?

EDIT:

Eg føler også at bilen er litt slapp for å vere ein 325, men har ikkje fått testa den opp mot ein annen 325. Og så virker det som om den får plutselig 20hk ekstra ved 5500 rpm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...