Gå til innhold

Roberts E23 732i. prosjekt m30b32 Turbo!


Robkill
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nok automaten som stjeler mest effekt i det tilfellet der, en 728i mot 732i vil føles ganske lik i oppførsel! Motorene er ganske identiske på hvordan de leverer effekten sin. 3.2 vil bare føles som en motoren med litt mer på hele registeret!

Når det gjelder bilen din kan du helt fint sette på turbodeler fra 745i for å få litt mer fart på sakene, 2.8'n er ikke vond å be selv om den er urørt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok automaten som stjeler mest effekt i det tilfellet der, en 728i mot 732i vil føles ganske lik i oppførsel! Motorene er ganske identiske på hvordan de leverer effekten sin. 3.2 vil bare føles som en motoren med litt mer på hele registeret!

Når det gjelder bilen din kan du helt fint sette på turbodeler fra 745i for å få litt mer fart på sakene, 2.8'n er ikke vond å be selv om den er urørt :)

allerde funnet ut av det, tenkte at jeg skulle bygge om til manuell:) savner å sparke clutch:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer sterkt å gå i anskaffelse av en e23-cruiser igjen, automat eller manuell er da ingen hindring!
Savner det å ratte rundt på gammel BMW langs vegen :) 

Om du skal begynne med clutchsparking må du belage deg på mange timer skruing, det er alltid et eller annen som ryker! Heldigvis er dette veldig lettskrudde biler, så det er bare å brette opp arma og ta det som litt søndagskos om feil skulle oppstå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Flyttet den ut av garasjen for å holde på med en bil jeg skal bruke på bane i år, hvor første rundene blir om tre uker!  :P 
Ble mye stress med verkstedplass som ikke ble ledig før i siste liten.. e23'n er en bil jeg ikke ønsker å kaste sammen med midlertidige løsninger og husmekk, så da ble det i stedet handlet en ny bil som skal serve som frustrasjonsmedisin i år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet den ut av garasjen for å holde på med en bil jeg skal bruke på bane i år, hvor første rundene blir om tre uker! [emoji14]

Ble mye stress med verkstedplass som ikke ble ledig før i siste liten.. e23'n er en bil jeg ikke ønsker å kaste sammen med midlertidige løsninger og husmekk, så da ble det i stedet handlet en ny bil som skal serve som frustrasjonsmedisin i år :)

[emoji3] skjønner deg godt;) bare ikke gi opp håpet;)

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...