Gå til innhold

solgt


RS-Heggem
 Share

Anbefalte innlegg

Syns det er rart selv jeg. Er jo veldig nøye med bilene mine, men denne her nyttet det bare ikke med. Kjøpte bilen i Mai 2005, og har brukt den en vinter oppe her det ikke brukes salt. Kun til lokalkjøring til å fra jobb, som ble ca 100 km i uka. Den har nok blitt kjørt i Oslo om vinteren i noen år tenker jeg. Men virker som grunnen til all rusten er en dårlig utført omlakkering. Det kommer bobler der det absolutt ikke skal komme så tidlig. Utrolug mye historie på bilen fra den kom til Norge i 1998, og frem til jeg kjøpte den. Alt var utført hos stenshagen i oslo. Jeg snakket også med kontaktperson hos stenshagen, og fikk bekreftet at bilen var godt holdt, og jevnlig inne til oversyn. Så hva som gikk galt med den vet jeg ikke. Kjøpte bilen hos Petterson autoimport. Vanlig 6 trinns girkasse ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bigal-ja-

Er det skilt på den nå?

Nei, bilen ble avskiltet i høst. Lite vits med skilt og forsikring, når bilen ikke nyttes. :)

Skyldige avgifter?

Nei, årsavgift er betalt får i år også.

Sliten cab? (tak)

Nei, ikke annet enn slitt bakrute, i midten der den brettes. Er en liten sprekk helt i kanten på den, men ingen lekkasje noe sted.

Følger hardtoppen med?

Hardtoppen følger med ja, om ikke annet avtales.

Vinterhjul?

Jepp, vinterhjul er det, som nesten ikke er brukt. Hankook piggfritt på 17" mangeeikede orginal-felger.

Ble mye her nå...men er int

Svar på det meste. Må godkjennes før skilt hentes ut. :)

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ossen er det undre er vel det folk er litt skeptisk til da den er "så" rusten utenpå

da snakker vi chassiskift og da er det det dyrt med rundt 100 lapper selv om det er en orginal m3.

men ja er den bra under og bare trenger og bytte karroserideler så kan man få en pen m3 til en grei pris .

men lykke til med salget kunne egelig tenk meg noe sån bil men ikke med rust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...