Gå til innhold

stasjonær pc selges til gi-bort pris


joergenw
 Share

Anbefalte innlegg

hei!

som overskriften sier skal jeg selge den stasjonære pc-en min.

det er ikke noen monstermaskin men den funker til det meste, og har blitt brukt til spilling for det meste.

innhold:

grafikkort: Nvidia GTX 260

prosessor: Intel core 2duo E8400

1TB harddisk

HK: P5N-D

følger med en 22" skjerm av merket Benq G2200WT,

samt saitek eclipse tastatur og en sliten MX 518 mus.

følger også med en haug spill, derav: COD MW2, BF Bad Company2, GTA4, Brothers in Arms Hells Highway, FARCRY 1 og 2 m.m sikkert 10 spill til (usikker)

selger maskina rett og slett fordi den bare står og støver ned hjemme (har flytta bort fra der den står.

prisen er jeg ikke sikker på så jeg oppfordrer folk til rett og slett å by på den, bare å by som "kommentar" på denne posten. kommer det inn ett bud som jeg er fornøyd med (selges som sagt billig billig, så bare å prøve med bud her)

NBNB: maskina må nok hentes, bor i Lyngen, i underkant av 2 timer å kjøre fra Tromsø..

bare å peise på med bud, hvem vet, kanskje for du den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til deg som spurte om kjøp av enkeltspill, er ikke interessert i å begynne å styre med å sende spill osv. blir så lite penger for så mye stress, ser heller at noen bare kommer å får med seg hele pakka... bare alle spilla er verdt mye, men som sagt, kommer det inn ett "vettig" skambud så kan det godt hende maskina går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bumpibump,

1500 blir nok litt i minste laget, dessverre, har lagt maskina ut på finn og har bud der på 2400, men maskinen blir ikke solgt før mandag, da avslutter jeg budrunden, og maskina går til høysbydende, dvs, evt 2400, eller om det er kommet inn høyere bud

edit: eller om det kommer inn noen interressante byttehandler, alt kan være interressant, også deler til BMW e39... så bare å komme med forslag folks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...