Gå til innhold

Kjøring på rudskogen 13 november


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Har enda mer spørsmål jeg...

1) Får vi oblat, armbånd, klistremerke eller en type form for bevis på at vi har betalt?

2) Hvilken parkeringsplass kan benyttes for de som ikke skal kjøre på banen?

3) Er det lov å kjøre uten lappen?

1) nei vi er så få. så jeg skal klare å holde orden

2) alle parker med kjosken

3) er ikke lov å kjøre uten lappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bad news!!

Dama i kassa på Vegvesenet lurte meg. Da jeg sa jeg skulle ha prøveskilter for å flytte bilen fra Tønsberg til Østfold, smilte hun og spurte "Å, skal du på Rudskogen du eller? :)".

Korttenkt som jeg er, svarte jeg ja. (Veldig dumt, jeg veit!) Og da forsvant smilet hennes brått, og så nekta hu meg å få kjøpe prøveskilt. Å kjøre til og på Rudskogen var visst ikke grunnlag nok for å få prøveskilt.

Prøvde meg på å si "La oss heller si at jeg skal vise bilen for en som kanskje skal kjøpe den da..?", og da ble hu enda mer forbanna. Da ble hu rød i ansiktet, og ba meg slutte å lyve henne i ansiktet.

Så jeg kommer altså ikke i morgen likevel. Dessverre. Gledet meg som en guttunge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken trafikkstasjon er oppe i helgen? Tror samtlige over hele landet har åpningstid man-fre. Uansett er det for sent nå. Skulle egentlig skru i hele dag for å få ferdig bilen, men i stedet dro jeg til en kompis og stura... og nå rekker jeg hvertfall ikke få den klar til i morgen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du/dere som arrangerte eventen, tapte alt for mye penger. Til tross for at jeg ikke fikk kjørt egen bil denne gangen, var det veldig ålreit å få sladde lovlig med Davids (davida her på forumet) E46 316i. ;p

Håper dette kan gjentas! Da stiller jeg forhåpentligvis med HVITE skilt på egen bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...