Gå til innhold

Kenneth's E34 535i prosjekt!, Til salgs!


Kennethe34
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ny oppdatering :)

Har fått jobbet en del med bilen idag, og montert alle delene jeg fikk fra koed.

Har i tillegg skiftet olje og renset motoren innvendig vet å tilsette 0,5l diesel til den gamle oljen før avtapping. Byttet også plugger, og siden de eneste jeg fikk tak i i nærheten var bosch super 4, så ble det slike :P Har lest om en del folk som mener de IKKE funker på M30, men merker ikke noe fjusking/feil med min bil enda.

Har ikke så mye bilder fra skruinga siden tlf klikka helt å nekta å ta mer enn to bilder, men her er ihvertfall de:

DSC00577.jpg

Er alltid like spennende å brenne ut traversforinger mtp hvor det tar fyr i bilen :P

DSC00578.jpg

Gleder meg sykt til imorgen, da blir det prøveskilt og testing av bil med 100% understell! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lenge siden det har skjedd noe her.. venter på penger til å kjøpe kam kit fra koed og slipesett til toppen.

Knakk desverre enda en vippearm sist gang jeg hadde prøveskilt på den så nå byttes alt oppi der, og toppen skal overhales.. :P

Har også mottat baklyktene og de ser veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Lenge siden jeg har oppdatert noe her!

Bilen har stådd på samme parkeringsplass siden vippearm nr2 knakk.. :P

Men nå er det bestillt kamkit og slipesett fra koed! :)

Satser på å få fiksa bilen neste helg eller helga etter der.

I tillegg til toppoverhalingen skal jeg få bytta endeledd, ta 4hjulskontroll, se litt på kombi som detter ut i ny og ne (må av og på med tenning) og gi den en skikkelig vask innvendig og utvendig.

Gleder meg til å begynne med gobilen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...