Gå til innhold

Min bmw e34 520ik


Robin L
 Share

Anbefalte innlegg

å, går det an altså.. hmm. prøve å få tak i en lmm da kanskje. ebay muligens.

kanskje jeg skal sjekke om de nye pluggene er hvite også. men bilen har jo gått rent med dette oppsettet tidligere i følge forrige eier. en gang den fjuska som f sa han, og da var det to coiler som var gåen. var vell slatlem som skiftet de den gangen.

vet ikke om det er skiftet dyser, men det kan jeg sjekke. noen måte å se det på, eller ? jeg kan evt sammenligne delenr med real oem sida..

Rett som du sier, sjekke delenr på dysene opp imot REAL-OEM sia ja, da skal du fort finne ut om det står u-orginale dyser på eller ikke.. :) Org skal vel være 215cc tror jeg på m50b20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er benket til 215 på hjula i følge forrige eier. men har ikke noe pappirer på det da. hadde sikkert gått litt bedere om jeg hadde fått den til å gå som den skal. men har aldri tid til å se på det. så sykt med jobbing for tida : /

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

hva trur dere om rieger sin leppe som limes under frontfangeren? har lyst å prøve den. har kommet fram til at det ikke blir gjort noe mer med bilen. skal holde den så clean som mulig. så meget mulig at subwooferen å det forsvinner og. evt bygge en anonym en som er vendt inn mot skiluka.

har og kjøpt m5 speil, men sykt usikker på om jeg vil montere disse. mer lyst på faceliftspeil i stedet.

leppa jeg tenkte på

image_7950_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

takker : )

lyden er helt genial i den. utrolig rolig på på tomgang eller vanlig kjøring. som standardeksos nesten. og et fint snerr når man drar den opp på turtall, og litt mørk, fin lyd på lavt turtall (kompressor gjør at man kan kjøre i høy gir) :D men det er ikke høy lyd nei. trur det er supersport forresten. liker godt den ovale stussen også jeg, litt utenom det vanlige liksom

trur det er catback. så lenge siden jeg var under der nå :-k men kan sjekk om du vil vite mer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker : )

lyden er helt genial i den. utrolig rolig på på tomgang eller vanlig kjøring. som standardeksos nesten. og et fint snerr når man drar den opp på turtall, og litt mørk, fin lyd på lavt turtall (kompressor gjør at man kan kjøre i høy gir) :D men det er ikke høy lyd nei. trur det er supersport forresten. liker godt den ovale stussen også jeg, litt utenom det vanlige liksom

trur det er catback. så lenge siden jeg var under der nå :-k men kan sjekk om du vil vite mer da

Åja, okei! Takk for svar, nei er ikke så nøye... men skal muligens ha cat-back simons til 535'n :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

har fått tak i parallel felger til bilen no. de er 8 eller 8,5 brede. trur et var 25. hvilkene spacere må jeg ha for å gå klar coiloversene? holder det med 10 eller må jeg ha 15? har nemmelig ett sett 10 liggende så da sparer jeg ett sett for å si de sånn... kan forsåvidt prøve og da ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...