Gå til innhold

Kjøp av felger fra useriøs selger her på bimmers.


bjørnm3
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jo en egen tråd hvor det virker som at brukernavnet hans hører hjemme :)

Jepp.men nøyer meg ikke bare med bruker navn siden de er lett og skifte. legger ut fult navn og adr vis eg først skal gjøre de.

Hva synes dere om de??

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pm,et med div folk her nå.ser ut til at eg ikkje er den første han bruker denne metoden på.

Vurderer sterkt gå ut med navn og nr her så slipper vi kansje sånne drittsekker her.

noen som støtter meg??

bjørn

Navn og nummer skal du kanskje være litt forsiktig med og legge ut, men forsto at han var bruker her inne, så legg i det minste ut brukernavnet hans her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kanskje sjekket litt først

Gunnar

Jeg gir negativ score til bmw-e36-e46 som legger ut en annonse og skal selge to bøttestoler med belter for 5000,-. Det står ingenting om at det er hbo. 5000,-. Når det så kommer til stykket så endrer summene seg fra time til time. I går skulle han ha 5400,- for alt sammen, og i dag skal han ha 5500,- for to stoler og ett belte. Bare surr fra ende til annen. Legger man ut annonse med en fast pris uten høystbydende over, så får man for pokker klare å holde seg til den, og ikke minst innholdet i den.

Nå vet ikke jeg om dette ordnet seg,men er en stund siden så anbefaller folk å sjekke brukere før bytte/kjøp.

Rimelig kjedelig at folk skal holde på sånn :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde også en avtale som ble brutt av selger, for å gjøre historien kort så måtte jeg hente de denne helgen, og har handlet og solgt ting til han tidligere, alle gangene kom han innom meg, men det var en del av avtalen. han ga meg pris på 4000-, og sa han skulle ta med dem når han kommer innom, men så solgte han de for 5000,- idag. vet ikke om han var lat å komme innom eller den 1000,- ekstra som frista han til å bryte avtalen. hvis det var pga han var lat, så er det greit, pga 1000,- så ler jeg av han. men jeg gir stor faen i det nå, skjedd er skjedd, ikke så mye man kan gjøre med det nå.

gi heller faen i han idioten der bjørn, ikke vits å bruke tid og tenke på han.

forresten så det var meg som kjøpte den diffen fra deg fooooor lenge siden om du husker meg.

Hei. De må vere lenge siden ja! må verre 06 eller noe de da??

var noe sånt ja. faen, tiden går fort..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om personen er useriøs er det fint å vite for de som selger ting også, ikke bare kjøper.

La oss snu på det og si han er interresert i felger jeg selger, han vil møtes og vi avtaler et sted. Jeg drar med meg felgene et stykke for så å høre fra han at han ikke dukker opp for han har funnet noen andre felger han har lyst på i stede.. Kjeeeedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om personen er useriøs er det fint å vite for de som selger ting også, ikke bare kjøper.

La oss snu på det og si han er interresert i felger jeg selger, han vil møtes og vi avtaler et sted. Jeg drar med meg felgene et stykke for så å høre fra han at han ikke dukker opp for han har funnet noen andre felger han har lyst på i stede.. Kjeeeedelig..

ser den :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om personen er useriøs er det fint å vite for de som selger ting også, ikke bare kjøper.

La oss snu på det og si han er interresert i felger jeg selger, han vil møtes og vi avtaler et sted. Jeg drar med meg felgene et stykke for så å høre fra han at han ikke dukker opp for han har funnet noen andre felger han har lyst på i stede.. Kjeeeedelig..

Der har jo du eksempelet mitt. Han skulle kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...