Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


TM custom
 Share

Anbefalte innlegg

Jøss!!! No offence her altså, men dette er jaggu et exemplar som ikke burde vært i en "gjennomsnittlig" 18-årings hender...

Thomas: Prove me I am wrong here... Du vet nok knappt nok hva gullstykke du sitter med her... Det er noen biler jeg aldri skulle ha solgt, ser jeg nå i etterkant. Men det er ikke lett å se på det, på samme måte når en er 18 som når en er 36 lixom....

Skjønner hva du mener. Merker selv at jeg blir litt små irritert når jeg ser hva folk på min alder gjør med disse bilene, men frykt ikke for dette er en bil jeg har drømt om i mange år og jeg vet nøyaktig hva for et gullstykke den er :D Denne bilen skal jeg ha til den dagen jeg dør og her skal det ikke noe annet en originaldeler. Pluss jeg driver og utdanner meg som bilmekaniker så den er i trygge hender :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Hva slags utstyr ønsker du å ettermontere?

Jeg ville byttet til sportsinterør og litt senk og sportsligere fjærer ihvertfall!

Jeg har bilstein B8 (sprint) demperne og eibach 40/30 senk og stabstagene fra eibach, da blir bilen ganske mye fastere og morsommere å kjøre!

Behold bilen orginal ellers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Hva slags utstyr ønsker du å ettermontere?

Jeg ville byttet til sportsinterør og litt senk og sportsligere fjærer ihvertfall!

Jeg har bilstein B8 (sprint) demperne og eibach 40/30 senk og stabstagene fra eibach, da blir bilen ganske mye fastere og morsommere å kjøre!

Behold bilen orginal ellers!

her ser man noen som ikke burde han en slik bil..

Holde den orginal med senkesett, sportsinteriør, stabstad.. Er nok ikke orginal da !!!! Orginal vil si samme stad som fra fabrikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhuseboe, senkesett, stabstag, andre foringer og muligens sportsinteriør (m-tech stoff) er greit nok mener jeg, da den blir MYE bedre å kjøre med tanke på styring, og ikke minst komfort. Er jo bare å ta vare på orginaldelene, så har man muligheten til å gjøre den orginal igjen ved en senere anledning. Regner med at dette blir en bruksbil, så da skal man ha litt kjøreglede i tillegg. Har du prøvd en orginal E30? Er som å kjøre en båt, med mindre den kom orginalt med m-tech understell/interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal stort sett holde den som den kom fra fabrikken men kan hende jeg ettermonterer noe originalt ekstrautstyr som elektriske vinduer, varme i setene, elektrisk speil på begge sider, ikke bare på venstre siden som det er nå. også vurderer jeg å bytte til originale sports stoler men det blir ikke i nermeste fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...